Tatoage met as

  • Erik Doldersum

    Ja, best raar dat je me malle noemt.

    Hoe meer je post, hoe meer ongegronde onzin je uitkraamt.

    Ben je hier op t forum om mensen te helpen en mee te denken, waar dit voor bedoeld is, of alleen om te zeuren en mensen te irriteren?

    In al je posts heb ik je alleen maar zien zeuren en irritant lopen doen, je hebt 1 keer een ‘tip’ gegeven voor een koi tattoo die ‘de beste’ zou zijn, wat zowiezo dom zeggen is, waar ik geen werk van kan zien en waar gelijk al een post op kwam dat je van zijn werk niet vrolijk wordt..

    Ook heb ik je nog steeds nooit iets wat je zegt zien onderbouwen, nogal zwakjes, niet?

    Maargoed, nu ga ik weer op je antwoord in en dat is zonde van mijn tijd en de ruimte op dit forum/topic.

    Wil in dit topic de reactie van American-X, en andere nuttige reacties lezen, niet jouw nutteloze gebazel. Als je geen nuttige inbreng hebt, post dan gewoon niks.

  • Gerry

    ik heb nooit iemand een tip gegeven voor een koi

    er zit hier iemand die Gerrie heet DAT ben ik niet dus als je

    wat tegen die meneer heb dan moet je tegen hem gaan zeiken. Gerry

  • ***american-x-tattoo***

    Of je nu reactie wilt of niet is mij een worst hahahaha.

    Maar oke, ik heb hier meerdere met collega's over gesproken en die hadden allemaal zoiets van het is verboden om te doen. Aangezien je dus niks in je inkt mag doen, ja dan is het toch duidelijk. Dat je inkt niet mag vermengen is vast gelegd in de hychiëne wet, die is opgemaakt door de LCHV en GGD. Dus je het is bij de wet verboden.

    Daarnaast is as vuil, wat ontstaat na verbranding van iets, in dit geval een mens. Neem van mij aan dit is niet schoon. Ooit gehoort dat afval, van verbranding schoon is??????, dan mag je mij vertellen waar.

    Maar ik zal het niemand verbieden om te doen, in tegendeel. Als iemand zoiets wil kan ik die persoon aleen een negatief advies hierin geven, om het niet te doen.

  • Erik Doldersum

    Maar wat al eerder is aangegeven hier, wordt die as met hoge temperaturen verbrand, waardoor alle virussen en bacteriën doodgaan. Kan me voorstellen dat je t idee smerig vind, maar dat is t dus (volgens mij) niet echt.

    Trouwens, de schaduwen in mijn nieuwe tattoo zijn gedaan met zwarte inkt, vermengd met wat water, dat is toch ook vermengen? en dat mag ook..

    Ik wil toch graag zekerheid over dit verhaal, zou je me kunnen laten zien waar staat dat t niet mag, of waar ik heen zou kunnen mailen om het zeker te weten?

    Sat t mag of niet mag is ‘makkelijk’ zeggen, maar ik zou t graag officieel zwart op wit zien ;)

    Hij komt er toch wel, maar t heeft me nogal nieuwsgierig gemaakt hehe.

    Ook vind ik t raar dat, als t verboden is, die kinderen van André Hazes wel zijn inkt getattooëerd hebben gekregen, en er geen reacties op zijn gekomen dat dat niet mag..

  • Erik Doldersum

    Sorry, mijn foutje dan, maar dan heb ik je dus nog nergens een poging zien doen om iemand te helpen, maar zit je alleen maar te zeuren..

  • Gerry

    zeuren misschien tegen jou

    maar dat zeg je steeds geef daar nou is een voorbeeld van Malle

    er is er van ons 2 maar 1 die onzin uitkraamd en ik kan wel 20 voorbeelden laten zien

    maar ik zal er een doen want om er nou 20 te doen dat is me nou weer te veel werk

    nou hier heb je hem

    ….Eigenlijk is de lucht in de ruimte waar de inktcupjes staan tijdens t tattooëren smeriger dan de as……………………………………………………………………

    heb je ooit iets doms gehoord nou ik niet gr Gerry

  • Erik Doldersum

    PM, dit gezeur is zonde van dit prikbord, en eigenlijk ook van mn tijd..

  • Gerry

    he he die MALLE wordt eindelijk vestandig haha

  • ***american-x-tattoo***

    Je snapt het niet of wilt het niet snappen.

    As is een afval product, wat ontstaat na verbranding van iets, in dit geval een mens, het kan wel vrij van bacteriën of andere dingen zijn, maar het is een afval product. Ja als jij dit schoon vindt, jij blij dan he.

    Ik vind het idd een smerig idee, mar het is ook smerig, dit omdat het gewoon afval is.

    Water mag, dit staat aan gegeven in de hychiëne richtlijnen van de GGD, misschien dat je die eens door moet lezen kerel.

    (malle hahah).

  • Gerry

    …..X….noem hem nou geen Malle want dan wordt i boos

    en hij is al over zijn toeren haha

    en over jou antwoord iedereen in nederland en ver daarbuiten snapt

    jou uitleg alleen erik niet je kan er beter mee op houden

    want het is onbegonnen werk

    dat is ook echt het laatste wat ik erover schrijf want iedereen wordt er naar van

    en ze hebben nog gelijk ook mensen allemaal mijn excuus dat ik zo

    door heb zitten zeiken maar ik werd niet goed van die man gr G