leren tattoeren

• sokkepok

hallo. ik zou graag willen leren tattoeren.ik ben zelf kunstschilder,al zo,n 25 jaar.en ben erg geintresseerd in tattoo,s. bij wie zou ik eens mogen kijken en/of het een en ander leren ? heb zelf ook enige tattoos o.a. sak yant op de traditionele manier in de tempel in thailand gezet. maar zou graag zelf willen leren.

dus wie is er zo aardig.

• mark

heb je een e-mail of tel voor me, dan kan ik je verder helpen

groet mark

• sokkepok

ik ben nieuw op deze pagina. en ik wordt niet goed ervan als ik zie hoe jullie mekaar afzeiken.ik heb nog nooit zo,n stelletje eikels bij elkaar gezien. als je dan een serieuze vraag stelt wordt er niet op gereageerd of een reaktie van een mafkees die me wel iets wil leren voor 350 euro per dag.

• dees

Hahahah, zeker Martin? Die verkoopt ook gewoon zijn flash op marktplaats die ie heeft gedownload. Trouwens 350 eus voor een daggie…niks mmis mee.

• Hans

Sokkkepokje ik zie dat je van 1924 bent, toch wel een ietsje te oud om het VAK te leren niet !!!!

• sokkepok

eindelijk reakties. ook al zijn ze nietszeggend! maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag. voelen jullie je aangesproken ?

• tja

ik denk dat je via een forum niets hoeft te verwachten.

je kunt beter bij de shops naar binnen lopen met een portfolio en dan maar hopen dat ze iets in jou en je werk zien.

om te kunnen tatoeëren moet je wel rekening houden dat je het niet in een dagje leert!!!

Daar heb je jaren voor nodig!!!

Dus ff wat leren, dat bestaat niet in dit vakmanschap

• grimreaper

sokkepok schreef:

> een mafkees die me wel iets wil leren voor 350 euro per dag.

dus mark wil 350 per dag om jou wat te leren als ik het goed heb???

pff en dat noemt passie en plangas werken?!ook niets anders dan een geld wolf dus!!!

• sokkepok

al met al nog steeds geen reactie.en waarom hoef ik op dit forum niets te verwachten? zijn het zulke vreemdelingen hier?

• harbers

waar kan ik in eindhoven leren tatooeren en hoe kom ik aan die spullen en wat zijn de kosten