Leren tattooeren

• Dennis

Hey AmericanX

Ik ga het weekend foto's maken en dan zal ik ze posten oke, ik zie aan me tattoo's wel of het gaat of niet. En ik en mijn vrouw zitten onder de tattoo's en weten het verschil wel tussen een slechte tattoo en een goeie tattoo. Ben geen pro tattoeerder (helaas) maar vind mijn werk wel goed. En niet zoals die foto's die hier rond gaan over die ene knakker die mensen verminkt.

Het weekend krijg je de foto;s te zien,

En tekenen ga ik zeker weer oppakken en zal eens kijken of ik een lichtbak kan maken. Heb je een tip wat ik nodig heb voor die bak? Gewoon mdf en een melkglaze plaat en tl lampen toch?

Thanks voor je serieuze reactie's

• *****americanx*****

Ja idd melk glas, of gewoon glas en er dan van dat wazig folie onderop doen.

En idd 2 kleine tl lampen in de bak maken en maak hem niet te klein.

Qua houd makt het niet uit wat je neemt.

• Dennis

Hey AmericanX

Morgen (zondag) maak ik foto's, dan kijken we even wat je er van vind. Kan ik ze ook naar je privemail sturen? Kan je die dan even doormailen aan: blue_eyes_romeo@hotmail.com

Ik ga eens kijken ben een handige jongen dus zo'n lichtbak zit zo in elkaar even frezen en netjes maken. Ook de printer even aansluiten en binnenkort een nieuwe kopen met copieermachien erin.

grt Dennis

p.s. lees je mailtje wel als je de foto's wil zien

• giovanni

allé nu ben ik wel ies curieus

..ge moogt ze nar mij ook ies sture ze ;-)

• Dennis

Ik stuur ze eerst naar AmericanX, daarna post ik ze ook hier.

Grt dennis

• Dennis

Mensen

Hierbij 2 foto's van tattoo's die ik heb gezet, de G op mijn eigen duim en een wolf op mijn vrouw haar enkel. Testen op je zelf is gelukkig nog leuk ook,

Laat maar horen wat jullie er van vinden…

http://i10.photobucket.com/albums/a112/D-Men/tattoo.jpg

Ook heb ik van de week een mooie lichtbak gemaakt voor het overtrekken van voorbeelden, dus dat mijn lijnwerk nog beter word. Moet alleen de printer het weekend nog aansluiten en we kunnen gaan tekenen

Grt Dennis

• Ronnie

Wat een gezeik over dat tekenen altijd!

Ik heb 6 jaar aan de kunstacademie gestudeerd (verspreid over drie landen), en ik kan nog steeds voor geen ene meter tekenen! Omdat ik er geen zak aan vind!

Dat is ook totaal niet belangrijk, zolang je maar gevoel hebt voor lijn en compositie.

Tekenen met een potloodje is TOTAAL ANDERS dan met een tattoeëermachine lijnen zetten, het heeft er werkleijk niks mee te maken. Dat je persé moet kunnen tekenen is gewoon een dom fabeltje, verzonnen door mensen die bang zijn voor concurrentie! Laat mensen maar twee uur per dag oefenen voor niks, misschien willen ze dan wel niet meer! Tekenen heb je totaal niet nodig om te kunnen/leren tattoeëren. Het is alleen wel handig als je zelf dingen wilt gaan ontwerpen in plaats van domweg flash over te trekken.

Na mijn academietijd heb ik een machine gekocht, en ik ben gewoon op varkenshuid aan de slag gegaan, en na een maand heb ik mijn eerste echte klanten kunnen ontvangen. Inmiddels heb ik al sinds 1997 jaar een zeer goedlopende shop in Duitsland, waarmee ik dan ook bewijs dat hetgeen ik hier verkondig ook kan werken. Al vanaf de eerste tattoo, die ik dus na een maand al heb gezet lever ik kwaliteit! Mijn eerste klant komt nog steeds bij mij en is inmiddels een lopend kunstwerk.

Voor foto's kijk mal hier:

http://www.kamikaze-tattoo.de/

En @ Dennis: Ziet er helemaal niet slecht uit, lekker blijven oefenen, dan kom je er wel! Mocht je ooit in Berlin zijn, kom gerust langs, ik wil altijd wel wat vragen beantwoorden!

• kaas

De Quint Ingrid tattoo school antwerp

17 okt 2010 08:15 scratch scratch http://www.ec4tattooart.net

Deze mevrouw heeft een tattoo school in belgie.

maar liegt over een de antal jaren ervaring die zei heeft

op haar nieuwe website staat meer dan 15 jaar

en dat is echt boelshit.

want ik ken de mensen waar zei het heeft geleerd en dat was zo,n

drie jaar geleden.

Deze vrouw kan mag een school openen terwijl haar eigen tattoot,s

er niet uit zien .

vraag maar om haar foto van haar werk ,

zit een groten kans in dat ze het niet laat zien aan je

zei heeft een student van haar een tattoo (ee schaar)laten zetten bij iemand in zijn nek.

het ziet er gewoon echt niet uit .

hoe kan je nou als docent iemand die bijna geen ervaring heb een tattoo bij

iemand in de nek laten doen???.

ik was op haar website en dan schrijft zei in een artikel:

Volgens Ingrid was het beginnen van een erkende school voor tattoo een erg belangrijke en noodzakelijke stap om de kwaliteit in Europa te behouden.

tewijl ze zelf alleen paar weken in thailand is geweest en een paar weken

in amerika.

en volgens mij als ze de kwaltiteit in europa wil behouden

zal ze dan niet eerst zelf over bepaalden kwaliteiten moeten beschikken.

dit is gewoon pure geld kloppenrij.

sorry moest even me ei kwijt.

• jan

als jij die bijdehandte vent ben uit almere dan mag je nog heel wat leren met je als je me maar niet afkraaakt ga eerst maar leren prikken afzeiken doe jezelf toch ook zo graag bij anderen

get a life