tattoo jan breda

• mandy

ik heb de tattoo op mn rug als de tattoo op mn voet bij tattoo jan laten zetten…

Ze helpen je daar echt erg goed.. Ook de nazorg is super …Ik had door eigen schuld een ontsteking in mijn voet en was daarmee terug gegaan en ze hebben me daar super goed geholpen en ze wilde ook graag op de hoogte blijven van wat het was…

Dit gaf mij een heel fijn gevoel. Ik vind wat ze zetten erg mooi en er is tijdens het tattooeren altijd een relaxte sfeer… Ik was de eerste keer wat gespannen maar dan maken ze grapjes en dan is het al snel weg die spanning… Mijn volgende tattoo wordt weer bij tattoo Jan :D

• Willem van Gool

Ik heb 2 tattoo's van tattoo jan.Eentje staat in zijn etalage en op zijn site het is het hoofd van een man met een schipperspet op.Deze man is mijn vader hij heeft hem zo van een foto nagemaakt.Het heeft een avond geduurd de zaak was dicht alleen maar aandacht voor mij lekker muziekje alles relaxt ,perfekt dus de andere heb ik al heel lang het is een schedel een plaathoes van de eagles ook deze heel goed gedaan.ben nu aan het denken om een tatto te laten zetten voor mijn vrouw ze is afgelopen mei overleden.Grtz.Willem

• jolien

ik heb zelf een tattoo laten zetten (ongeveer 2 maanden terug) bij tattoo jan en dat is door Willem gedaan. Ik ga volgende week terug om hem nog een beetje bij te laten tatoeren wat kosteloos is en eigenlijk bij iedereen voorgesteld wordt om na een aantal weken terug te komen om nog de kleine details bij te laten doen.. Vind ik erg goed en dat bij tatoeren wordt door Ralph gedaan. Toen ik mijn tatoeage liet zetten was hij bij iemand anders bezig en ik moet zeggen, zag er echt heel goed uit!

De sfeer bij tattoo jan is echt super en het is er inderdaad heel hygienisch vind ik. Heb ook totaal geen problemen gehad met ontstekingen ofzo en ze willen graag van je weten hoe het verder gaat. Supergezellige gasten en ze nemen echt de tijd voor je.

• ¥ Lotje ­­¥

hoi hoi

Ik heb ook een tattoo van Jan en perfect . En vooral de hygiene vind ik daar goed wat belankrijk ook is . . Binnenkort laat ik er ook weer een zetten en uiteraard bij Jan .

Groetjes , Lotje

• Brigitte

Hallo

Ik heb bij tattoo Jan 2 tattoos laten zetten ,de een op mn schouder,destijds door Willem gedaan en de ander doro een stage lopen uit Engeland.

En ik ben met beide tatoos heel erg tevreden,weinig last ervan gehad ,en de hygiene is ook super goed en ze werken heel zorgvuldig netjes en ze leggen alles uit ,hoe je met een 1e tattoo moet omgaan kwa verzorging etc..

Ik ben uitermate tevreden over Tattoo Jan

Greetz