tattoo jan breda

• Natalie

hallo,

Ik wil graag een tatoeage laten zetten, ik heb daarom rondgekeken bij verschillende shops. Ik ben aanbeland bij Tattoo Jan in Breda, de sfeer was relaxt en Ralph heeft me daar goed geinformeerd. Heeft iemand ervaring met het werk van hem?

Let me know en alvast bedankt.

• brindige

ja, ben idd bekend met tattoo jan.

hoop voor je dat het erop vooruit is gegaan.

heb er een tattoo laten zetten door jan zelf.

moet toegeven dat het niet al te best is gedaan.'

mijn zien ze daar niet meer.

• michel

ik denk dat je beter een straat verderop bij de bunker kunt gaan kijken,

en anders bij fine tattoo works

• marcel

ik heb vanaf 1985 ongeveer 30 tattoo's laten zetten bij jan .

ben er zeer tevreden over en als ik niet naar de andere kant van nederland was verhuisd zou ik nog elke maand bij hem op de stoel zitten.

• Christa

Ik heb 2 tattoo's door Jan laten zetten en ben uitermate tevreden.

Jan is erg aardig, stelt je op je gemak en doet alle mogelijke moeite om het zo min mogelijk zeer te laten doen.

Daarbij vond ik bij hem de hygiëne super, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Tattoo Bob in Rotterdam.

• monique

hallo,

Ik heb een hele mooie tattoo van Ralph, sleeve tattoo op mijn rechterarm, ik heb hem zelf ontworpen en Ralph heeft hem gemaakt, nu zijn we bezig mijn linker arm ook weer een sleeve.

Ralph is heel relaxed en hij voelde me goed aan en ik ben echt zo blij met mijn tattoo"s.

groetjes monique

• Christa

ik had ook 1 eigen ontwerp. in mijn geval heeft Jan geholpen met het iets verbeteren van het ontwerp. ben er nog steeds erg happy mee :)

• monique

maar ze zitten nu in een verbouwing of zo?

errug , ik heb weer gespaard, weet iemand wanneer ze weer open zijn?

• Pieter

Ze hebben inderdaad verbouwd. Erg mooi geworden.

Ze zijn inmiddels weer open. Succes!

• Trish

HoiHoi,

Ben helemaal uit Zeeland gekomen om bij tatoo jan een tattoo te laten zetten.

Sfeer is daar gewoon goed en hygiene ook. Alles wordt voor je neus gereed gezet en styriel gemaakt.

De eerste is door Jan gezet, de tweede is door Ralph gezet.

Goede ervaringen mee.

Heeft iemand ook goede ervaring met piercings?? Zat namelijk te denken om daar een piercing te laten zetten door Ralph.

Gr. Patricia