dag ik heb een vraagje wat is het aderes van die groothandel in zandvoort en post code groetjes henri uit Den Bosch
een mening mag altijd maar wij en daar bedoel ik mensen die al in het vak zitten worden strontziek van die mensen die uit het niets opeens komen met, ik wil supergraag tattoos willen leren zetten.
heeft niks met bang voor concurrentie te maken want collega artiesten die prachtige stukken weg zetten heb ik alleen maar respect voor.
ik vind het heel grappig maar eigenlijk ook zorgwekkend dat iedereen maar denkt het te kunnen of het te kunnen leren,kan je niet tekenen,is het je passie niet maar denk je gewoon ach het lijkt me wel gaaf tattoo,s te zetten dan moet je lekker een setje op ebay kopen van 100 euro en oefen jezelf rot op jezelf of oefenhuid waar je toch niet op kan shaden,het is een waardeloze vergelijking met echte huid,geen trekjes van spieren of wat dan ook(een dood stuk rubber) mijn idee is je kan het, of niet, ontwikkelen is een 2de zaak.
en ja martin laten we north sea maar snel vergeten hahahah,
Bedankt man, wil graag leren tattooeren, en was net op zoek naar een locatie om me spullen in te kopen.
Had een tattooeur gevonden die me wou leren maar het leek hem alleen om klanten werfen via mij te gaan, en kon niet direct bij hem terecht, ook kwam ik bij andere shop die arrogantie tegen, toch waren er ook shops die me juist motiveerde om thuis te beginnen.
ik heb ook al me tattoo thuis laten zetten en ze zijn ook mooi geworden dus je hebt daarin echt wel gelijk, je moet gaan voor de tattooeur en niet de shop waar hij in werkt.
Bedankt ook voor de tips !!!
Greetz GkP
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?