leren tattoo zetten

• henri

dag ik heb een vraagje wat is het aderes van die groothandel in zandvoort en post code groetjes henri uit Den Bosch

• ***american-x-tattoo***

die bestat niet meer is failiet.

• bjorn

Waar kan ik op dit moment goed materiaal kopen zonder KvK?

Want helaas is northsea niet meer. Dus ben ik op zoek naar vervanging

En ben op zoek naar degelijke huidstiften? Wat zijn de beste?

Mvg,

Bjorn

• skinner

northsea is er nog wel alleen onder andere eigenaren , dan heb je nog lev medische groothandel , tattoostart , inkplaza , hottattoostuff maar helaas verkopen ze allemaal chinese troep voor veel te veel geld .

niet zeiken hierover want het is gewoon 100% waar.

Gewoon ff naar de hobby winkel pipoo's gaan die hebben hele goede stiften hiervoor en goedkoop.

• Magnum9

een mening mag altijd maar wij en daar bedoel ik mensen die al in het vak zitten worden strontziek van die mensen die uit het niets opeens komen met, ik wil supergraag tattoos willen leren zetten.

heeft niks met bang voor concurrentie te maken want collega artiesten die prachtige stukken weg zetten heb ik alleen maar respect voor.

• k.s

ik vind het heel grappig maar eigenlijk ook zorgwekkend dat iedereen maar denkt het te kunnen of het te kunnen leren,kan je niet tekenen,is het je passie niet maar denk je gewoon ach het lijkt me wel gaaf tattoo,s te zetten dan moet je lekker een setje op ebay kopen van 100 euro en oefen jezelf rot op jezelf of oefenhuid waar je toch niet op kan shaden,het is een waardeloze vergelijking met echte huid,geen trekjes van spieren of wat dan ook(een dood stuk rubber) mijn idee is je kan het, of niet, ontwikkelen is een 2de zaak.

en ja martin laten we north sea maar snel vergeten hahahah,

Idd die kunnen we maar beter snel vergeten. Maar ja de aanbieders schieten nu ook paddestoelen uit de lucht jammer geneog. Ik houd me wel bij de vasten, weet ik zeker dat ik goed spul heb.

• GKP

Bedankt man, wil graag leren tattooeren, en was net op zoek naar een locatie om me spullen in te kopen.

Had een tattooeur gevonden die me wou leren maar het leek hem alleen om klanten werfen via mij te gaan, en kon niet direct bij hem terecht, ook kwam ik bij andere shop die arrogantie tegen, toch waren er ook shops die me juist motiveerde om thuis te beginnen.

ik heb ook al me tattoo thuis laten zetten en ze zijn ook mooi geworden dus je hebt daarin echt wel gelijk, je moet gaan voor de tattooeur en niet de shop waar hij in werkt.

Bedankt ook voor de tips !!!

Greetz GkP

• laura

mijn advies: het is niet zomaar iets van leuk voor een keer als je besluit hier echt je vak van te maken heb je 1: een Beren goed portofolio nodig met ontwerpen die je zelf hebt bedacht 2: er alles voor over hebben 3: je volledig geven het wordt een soort van leef stijl 4: het zeker weten.