leren tattoo zetten

• britt

ik zou egt super graag tattoos willen leren zetten, alleen waar kan ik het leren en er mee verder komen?

• jacob

hey voor een ieder die deze info nutig vindt.

in afgelopen februari (2009) begon het te kriebelen ik wilde en moest leren teken want ik wou weten of het tattooeren wat voor mij was, dus ben veel gaan tekenen en iedere dag zag ik het tekenen beter worden, 3 weken later heb ik in zandvoort mijn eerste kit gekocht inclusief nephuid was toen rond de 500 eurie,s kwijt.

3 dagen later moest ik weer naar zandvoort want ik was door mijn inkt, naalden en oefenhuid heen.

nu 6 maanden later ben ik 12 tattoo,s rijker (op mijn benen en buik), en een leer plek bij twee tattoo studio,s in amsterdam.

dus heb je de droom en heb je het in je ga ervoor en het zal je leven positief veranderen.

groetjes jacob

p.s. wanneer je die machientjes(northsea pro 10wrapp) van zandtvoort hebt, gebruik ze echt alleen op nep of oefen huid want voor echte lichaamsdelen en mooie tattoo,s is het niet geschikt het is imitatie uit china de black lijn pro (12wrapp) van uit zandtvoort is wel zeer geschikt voor echt tattoo werk. en ik heb horen fluisteren dat norhtsea dichtgaat

• Tbeau

Is al gesloten…Toch iets te vaak materiaal aan onkundigen verkocht?

De goede leerplekken zijn ook te bereiken zonder eerst machines te hebben gehanteerd. Met een flinke dosis goede wil en de juiste instelling gewoon de shops binnenstappen en vragen…

• isabella

north sea is nog open en op de site verzenden nu alles onder rembours en goedkoper zonder btw.

kijk wel na wat je hebt gekregen als je wat koopt .

isabella

• ***american-x-tattoo***

Ja en het spul dat ze verkochten was ook niet echt top, maar eerder 3e rangs spul.

Dus niet echt erg dat ze dicht zijn nu.

• jo

dat had je op het piering forum al kenbaar gemaakt,probeer eens bij de vraag te blijven.

of val je nu weer uit je rol zoals op de piercing site ,de vraag is waar kan ik leren tattooëren,neem aan dat ook jij het ergens hebt geleerd ?

• inktjunkie

jo …

je kan het beste een goede prikset kopen en een goede slager in de buurt zoeken die voor jou een hoop huid kan bestellen…

of als je geld genoeg hebt oefenhuid bij de groothandel bestellen…

groeten mike

• isabella

iemand geeft en mening dat mag neem ik aan ?

het gaat hier om ANNALIES die wil een atw.jo geeft een mening richt je dan tot ANNALIES.

dus annalies ga naar de slager en haaln daar vel huid en koop een goede prikset advies van inktjunkie lees hier boven

• isabella

iemand geeft en mening dat mag neem ik aan ?

het gaat hier om ANNALIES die wil een atw.jo geeft een mening richt je dan tot ANNALIES.

dus annalies ga naar de slager en haal daar veel huid en koop een goede prikset advies van inktjunkie lees hier boven

• henri

dag ik heb een vraagje waar zit die groolhandel wat is het aderes en postcode groetjes henri uit Den bosch