hehe,…iemand die het snapt!
Ik wil hier gewoon duidelijk maken dat het niet waar is dat er in de wachtkamer gepierced of getattooeerd wordt. Dit zijn klinklare leugens!! Mara mag haar eigen mening hebben over hoe wiij met de klanten omgaan. Het kan niet met iedereen klikken daar word Mara of mirella of hoe ze heet niet op aangevallen. Normaal reageren wij niet op de de laster verhalen die door anderen worden verteld. Wij negeren ze eigenlijk altijd omdat dat het beste werkt, maar na vijf jaar continue te zijn geintimideerd en lastig gevallen door anderen kan de bekende druppel ineens daar zijn. Dan het verhaal ringetje of staafje , bij ons is beide mogelijk en die discussie blijft toch maar daar ging het helemaal niet over. Als Muts alleen had geschreven dat ze vindt dat we niet klantvriendelijk zijn had niemand gereageerd denk ik, maar omdat er iedere keer weer gewoon leugens worden verspreidt over zowel onze shop als over de shop van mijn vrienddin / collega van piercingsensation wordt het gewoon echt vervelend. Uit de manier waarom Muts beschrijft wat er haar is overkomen blijkt dat ze nooit bij ons in de shop geweest is.
Giorgio schreef:
>
> Verdulleme,…nou doe ik het weer :D:D
>
> Bij deze de correctie!
@ Bells,
Ik heet Mara Muts mag ook
Ik ben toch echt in uw shop geweest hoe jammer u dat misschien ook wel vind. Nu bent u juist degene die aan het verzinnen is. Waarom zou ik hierover liegen.. In uw shop is een ruimte met in het midden een balie, aan de voorkant wacht men erachter werd er op de dag dat ik er was, een man door zijn tepel gepierced en er werd een andere man getattoeerd! U heeft inderdaad een behandelkamer, daarin werd een vrouw haar tong gepierced. Als die balie een soort van scheidingswand moet voorstellen, dan heeft u inderdaad een “gescheiden” ruimte, dan heb ik dat verkeerd gezien!
Men kan misschien kiezen of ze een staafje of ringetje erin willen, bij mij is er zonder vragen een ringetje in gezet. Ik vind dit niet erg klantvriendelijk en misschien kwam dat wel doordat de piercer een slechte dag had, weet ik verder ook niet
Ik heb niet gelogen, ik heb geen enkele reden daartoe. Ik heb enkel mijn ervaring en mening neer gezet, dat u dat niet kan accepteren is verder uw probleem. Ik heb uw shop niet zwart proberen te maken, als sommige dingen verkeerd overkwamen, sorry daarvoor. Misschien is uw shop nu wel hartstikke in orde, toen ik er was was het iets minder. Ik heb niets te maken met de mensen die u zwart willen maken en wil daar ook niks mee te maken hebben! Ik weet dat ik de waarheid heb gesproken, of u dat nu wilt geloven of niet.
Ik ga hier verder nietmeer op reageren, dan blijven we maar een kinderachtig welles, nietes spel doorgaan over uw shop en daar heb ik zeker geen zin in en ik denk u ook niet!
Groetjess, Mara
noue muts het is nu wel welletjes geweest trouwens over een slechte dag gesproken kon je zelf niks anders verzinnen. en over hoe de shop eruit ziet makkelijk he je tikt even www.bellstattoo in en je komt op de site en je ziet hoe het eruit ziet slim he en dan kan je dat zo vertellen. nou ik wil dat dat gezeik nu over is klaar ander onderwerp ga jij lekker naar jou shop toe waar jij het naar je zin heb en de vaste klanten van bellstattoo die weten dat dit pure nonsens is want wij weten allen wel beter dan iemand die een keer ze neus heeft laten zien .ik heb verschillende shops gezien en bekeken en kan niet anders zeggen dan dat het er bij hun schoon netjes klantvriendelijk en volgens de normen gewerkt word dus .
we houden het er hier bij en klaar .ik weet niet wat voor werk jij doet maar er zullen vast gerust mensen zijn die het werk wat jij doet volgens andere ogen beter doen als dat jij doet en zo gaat het met elk beroep simpel .
en ik zou zeggen kom nog eens langs neem een bak koffie van ons dan kan je gelijk laten zien wie jij bent en dan praten we wel eens gewoon met mekaar dan hier .dit heeft toch geen enkele zin en nu en slaat gewoon nergens op .
HOI BELL, MOPPIE WIJ MAKEN ONS NIET MEER DRUK HIEROM HET BEGON OM EEN VRAAGJE OVER EEN GOEDE TATTOO STUDIO EN DAARNA GING HET OVER PIERCEN DAAR IS TOCH EEN ANDER FORUM VOOR .
LIEVERDS WIJ BLIJVEN LACHEN EN WETEN DAT WIJ GOED WERK LEVEREN DAT IS BELANGRIJK .
WIJ LATEN HET HIERBIJ ZIEN JULLIE MORGEN OF ZATERDAG BLIJF LACHEN ZE KUNNEN BETER OVER JE LULLEN DAN VAN JE VRETEN !!!!!!!
PIERCING SENSATION ALMERE
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?