Wat ik hier lees is 1 tevreden en 1 ontevreden klant,streep ze tegen elkaar weg en dan hou je een neutrale winkel over:D
Ieder geeft zijn/haar mening,en dat is hun volste recht,alleen zou ik nooit zeggen je moet er niet naar toe gaan……ik zou eerder iets zeggen in de zin van kijk nog even goed rond of zoiets van laat je door zoveel mogelijk mensen die ervaring hebben met de shop informeren.
En volgens mij is dit prikbord hier ook voor bedoeld….
Ook ik heb wel eens een slechte ervaring gehad met een shop uit Rotterdam,maar ik ken ik weet niet hoeveel mensen die er waanzinnig tevreden mee zijn.
En als iemand mijn mening vraag zou ik zeggen dat ik persoonlijk er niet meer naar toe zou gaan,maar om nu te zeggen dat hij of zij het ook niet moet doen…..!?!
Je kan en mag hier je mening geven,je kan en mag zeggen dat JIJ er niet meer naar toe zou gaan omdat je een slechte ervaring er mee hebt gehad,maar ook ik vind dat je het niet kan maken om een shop af te kraken en de grond in te boren alleen op basis van jou ervaring!
Je geeft een advies en slaan ze het in de wind,……tja…..eigen schuld dikke bult!!!!