reaktie op muts mara

• isabella

DIT IS NOU WAT MARA DE MUTS WOU ONRUST!!!!!!!!***** Ringmaster ***** schreef:

>

> Willem viel tegen omdat hij de tattoo van haar vriend had

> ver“geslachtsgemeenschapt”, en Bell viel door de mand door

> een niet correct gezette navelpiercing (AL BEN IK HET ECHT

> NIET MET DAT “EEN RINGETJE IS BETER DAN EEN BANANABELL” ge.

> l.u.l.

> Kan alleen maar concluderen dat voor haar en haar vriend de

> Noord-Oost Polder geen succes is voor piercen en tattoo's.

> Gelukkig is daar nog steeds “Amsterdam”…………..

>

> Klaus.

• cynthia

mensen waar gaat het hier nou over als jullie willen weten wat het beste is een staafje of een ring of een spijker of wat anders . ga dan gewoon eens bij een shop langs en informeer daar gewoon de een vind dit goed en de ander dat .zo heeft ieder daar ze menig over en laat ieder voor de rest in zijn of haar waarde .

en een shop is altijd nog beter als via een forum je dingen te zoeken wat wel of niet goed is .

• Giorgio

Wat ik hier lees is 1 tevreden en 1 ontevreden klant,streep ze tegen elkaar weg en dan hou je een neutrale winkel over:D

Ieder geeft zijn/haar mening,en dat is hun volste recht,alleen zou ik nooit zeggen je moet er niet naar toe gaan……ik zou eerder iets zeggen in de zin van kijk nog even goed rond of zoiets van laat je door zoveel mogelijk mensen die ervaring hebben met de shop informeren.

En volgens mij is dit prikbord hier ook voor bedoeld….

Ook ik heb wel eens een slechte ervaring gehad met een shop uit Rotterdam,maar ik ken ik weet niet hoeveel mensen die er waanzinnig tevreden mee zijn.

En als iemand mijn mening vraag zou ik zeggen dat ik persoonlijk er niet meer naar toe zou gaan,maar om nu te zeggen dat hij of zij het ook niet moet doen…..!?!

Je kan en mag hier je mening geven,je kan en mag zeggen dat JIJ er niet meer naar toe zou gaan omdat je een slechte ervaring er mee hebt gehad,maar ook ik vind dat je het niet kan maken om een shop af te kraken en de grond in te boren alleen op basis van jou ervaring!

Je geeft een advies en slaan ze het in de wind,……tja…..eigen schuld dikke bult!!!!

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Ik hoop wel dat je begrijpt dat ik bedoelde dat voor Mara de Noord oostpolder geen succesvolle plaats voor een piercing lijkt te zijn. PERSOONLIJK heb ik geen negatieve ervaringen met Bell of met Willem, sterker nog, ik vind dat ze goed werk doen, al zal ik het als piercer met meer dan 30 jaar ervaring nooit eens worden met mensen die beweren dat een ringetje beter geschikt is voor een navelpiercing dan een bananabell.

Groetjes, Klaus.

• muts

Oke kijk,

Ten eerste, ik wil geen onrust veroorzaken, dat doen jullie.

Ten tweede, een staafje is toch echt beter dan een ringetje en inderdaad (wat Ruud al zei) moet je de eerste piercing 6-9 maanden inhouden.

Ten derde, Willem is een totaal ander verhaal en heeft hier niks mee te maken en dat ik alles slecht vind hier in de buurt is de grootste onzin en dat zal u zelf ook wel weten.

Ten vierde, ik probeer niemand hier de grond in te boren of af te kraken of zelfs zwart te maken, ik geef gewoon MIJN MENING en ERVARING.

Als laatste, ik heb nooit gezegd dat Dennis er maar niet heen moet gaan, ik heb hem gezegd dat hij zelf maar moet weten wat hij met deze informatie doet.

Ohja en Cynthia, ik had die dag geen rotdag hoor en ook geen rotnacht ;)

Groetjes, Mara de Muts :D

• Giorgio

Uit je reactie blijk eigenlijk wel dat jij je aangesproken voelt.

Ik heb immers nooit je naam vermeld,….het was meer een opmerking in het algemeen,…..maar goed het is jouw goed recht om hier op te reageren!

Iedereen mag reageren,…of ik er iets mee doet ,…tja ….das vraag 2!!!!

Ik zeg alleen geef je mening ,maar…..laat iedereen in zn waarde!

• muts

Giorgio,

Ik voel mij aangesproken omdat je op “Reaktie op muts mara” reageert, dat ben ik dus..

Zoals ik dus net al zei, ik probeer Bells niet zwart te maken of wat dan ook, ik heb alleen mijn mening gegeven en heb ze dus ook in hun waarde gelaten. Dat hun al 5 jaar lang problemen hebben met mensen die onzin lopen te vertellen wist ik niet, en doe ik ook verder niet aan mee. Ik heb enkel mijn ervaring gegeven zoals gevraagd.

Groetjes, Mara

• jochem

weet iemand nog waar het over gaat en waar iedereen zich zo druk om maakt?

Volgens mij is dit een forum voor meningen en adviezen, toch?

Laat iedereen dan lekker zelf bepalen wat hij of zij met die adviezen doet en laten we vooral proberen om een ieder in zijn of haar waarde te laten.

Succes, Jochem

• cynthia

tuurlijk mag iedereen zijn mening geven en mara als je je eigen berichten trug leest dan komt het zeker zwart over en ik hoop voor jou dat jij wel jou juiste shop gevonden heb waar jij je in thuis voelt ,miss heb jij het verkeerd geformulierd hier dat het bij andere zo overkwam en juist voor de mensen die er elke dag hard voor werken . en nogmaals ik kom er al vanaf het begin en niks anders dan keurig netjes en goede behandeling.

en ben blij voor je dat je geen rotnacht heb gehad ,maar denk miss eerst even na voor dat je dingen plaatst want het is net als met msn dingen kunnen anders over komen als er miss bedoeld word .

en dat is zeker voor de mensen waar het om draaid op dat moment zeker niet leuk

• muts

Oke dan,

sorry voor de mensen bij wie het verkeerd overkwam maar ik bedoel er geen kwaad mee hoor ;)