Kent iemand de tatoeage op deze foto?

• Luc

Zoals ik in mijn eerste reactie al aangaf is dit de tattoo die ik zocht op een paar details na.

Dit betekent dus dat ik geen exacte kopie op mijn rug ga laten zetten.

De bedoeling is dat ik deze foto mee naar de tattoo studio neem.

Daar zal men aan de hand van deze foto mijn persoonlijke en unieke tattoo ontwerpen.

Is het uncool (zoals een enkeling hier schrijft) als ik een persoonlijke/unieke tattoo laat ontwerpen die in grote lijnen hetzelfde is als een andere tattoo?

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die met een voorbeeld een tattoo shop binnenwandel?

Voor de geïnteresseerde. Ik ben er achter gekomen wie de man op de foto is.

Het is Nick Lachey (ex van Jessica Simpson).

• Gerrit / TattooMania

Hoe kan zo'n tattoo nou een betekenis hebben !!!!!

• wake

je kan toch zelf een betekenis aan een tattoo geven. Bv geboorte van je kind, overlijden van een ouder/vriend/….. , een akelige periode in je leven afsluiten of juist een nieuwe start nemen, zo'n betekenis kan je toch wel persoonlijk aan een tattoo geven. Dat bedoel ik dus met een betekenis geven, en dan maakt eender welk ontwerp toch niet uit, als je het zelf maar mooi vind ( en zelf je eigen betekenis kent)

• Gerrit / TattooMania

OK !

• papillon

hallo,mijn vraag waarom laat je niet ontwerpen wat je in je hoofd hebt?…heb je iets unieks en exact zoals je wilt

mijn ervaring met de “standaard plaatjes”…of wat je al gezien hebt bij een ander

die worden bij mij dus fikse cover ups..nogmaals dat is mijn ervaring..ik ben nog vd tijd dat je een tattoo uitzoekt alsof het een ijsje is “doe me die maar”….

• natasja

hoi hoi,

Dat is een gewoon standaard flash tekening die je waarschijnlijk bij elke tatoeerder gaat terug vinden.

Als je een tribal wilt (of het nu gewoon zwart is of in kleur of met schaduw) ga dan naar een goede shop en laat wat tekenen. Pak wat voorbeelden mee en laat een ´persoonlijke` tekening maken.

groetjes