Kent iemand de tatoeage op deze foto?

• Luc

Heeft iemand enig idee of de tatoeage op deze foto een eigen ontwerp is of van een bekend logo of merk? Ik ben al langere tijd op zoek naar een tatoeage die ik op mijn rug wil laten zetten, maar heb er nooit een kunnen vinden die mij kon bekoren, totdat ik deze foto zag. Op een paar details na is dit precies de tatoeage die ik wil hebben, alleen wil ik niet met een reclame logo rondlopen.

Ik verneem gaarne jullie reactie

http://img161.imagevenue.com/img.php?image=01036_jessicasimpson3_122_369lo.jpg

• wake

ik vermoed dat je de tattoo op die gast zijn rug bedoeld. Dat is gewoon een tribal in 2 kleuren, niks reclame of logo

• Luc

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je gelijk hebt, want ik vindt de tattoo echt gaaf.

• wake

als je hem echt mooi vind wat maakt het dan uit wat hij betekent ? Als de tattoo voor jou maar een betekenis heeft.

• popeye

het is uncool om iemand zijn tattoo te kopieeren

• mariska

deze man woont in amerika, je zult hem nooit tegenkomen dus wat maakt het dan uit

• whatever

ignorance is bliss

:s

• mariska

Oké, ik begrijp dat mijn antwoord fout was. Ik zou het idd ook niet leuk vinden als iemand mijn tattoo zou kopieren…

Maar je kunt er natuurlijk wel iets aan veranderen zodat ie meer persoonlijker zal worden.

• jochem

volgens mij zijn er ook maar weinig artiesten die een tat kopieren. Ik zou het in ieder geval nooit willen. Maak dan liever een eigen ontwerp

• Elize

als je de tattoo leuk vind, nou en???

Net alsof er niet tig mensen rondlopen met hetzelfde flash-design op hun arm..

Als het een persoonlijk ontwerp is zou ik het ook niet leuk vinden als iemand het kopieerd, maar dan moet je er maar voor zorgen dat je daar geen foto van maakt of op internet pleurt!

Ik zou zeggen, ga ervoor!