Is het misschien een idee om..

• Johan

En daar heb jij dus verstand van ???? Leer eerst het woord LEZEN maar eens schrijven.

• ~Martinique~Amy~

Het is dus niet mijn bedoeling dat we elkaar gaan beledigen.

Dit is niet voor niets een discussiebord, laten we dan ook gewoon elkaars mening aanhoren zonder meteen een ander de grond in te trappen. En met die ander bedoel ik dus alle medeprikkers van dit prikbord.

Ik had wel gedacht dat we op een volwassen manier onze mening konden uitten wat betreft dit onderwerp, maar blijkbaar kan dit dus niet hier. Jammer.

Was wel benieuwd naar alle meningen zonder meteen een “rel” te krijgen.

• anita

lekker goedkoop,iemand op een klein typfoutje afkraken.Ik geloof dat niet begrijpt waar het om draait ??????Als mensen om een klein subtiel tribaltje vragen ,en een grote zwarte vlek terug krijgen ,vindt ik dat op zijn minst slecht.En als je terug gaat om verhaal te halen moet je of opnieuw betalen of je eigen niet aanstellen.Dit vindt ik wel waard om op de eerste plaats te staan op de zwarte lijst.!!!!!!!!!

• Niek

wat is in godsnaam nagellen ?????????? johan

(iedereen maakt volgens jou wel eens een slippertje alleen jij mag dan wel iedereen verbeteren?)

en ik denk dat het meer als uitleg bedoelt was dat je de rest eerst moest lezen in plaats van dat ze jou wilde beledigen.

kunnen we niet gewoon als volwassen mensen gewoon je mening zeggen?

• mark

het lijkt wel een discussie groep voor mensen die van de teletubies houden en dan bedoel ik johan maar maar doe toch normaal, laat iedereen in de waarde, jij zal ook wel ooit een foutje maken!!!