Is het misschien een idee om..

• ~Martinique~Amy~

..een zwarte lijst te maken qua tattooshops of is die er al?

Dit n.a.v. de topic van Bianca.

En dan natuurlijk niet iemand of een shop na èèn slechte ervaring vermelden, maar bijv. na 2 of 3 individuele vermeldingen. Om sabotage te voorkomen.

Misschien is er al zo'n lijst hoor, dan moet je deze topic maar als niet geplaatst beschouwen;-)

• bobbie

Vind ik gevaarlijk. Waaraan moet een shop voldoen om op die zwarte lijst te komen?

• ta2granny

hmm..ben ik niet zo weg van,van zo'n lijst…je weet nooit of iemand de pest aan een bepaalde studio heeft en dan meerdere keren instuurt of gelijk vrienden laat insturen…komt voor hoor..groetjes..ta2granny

• ~Martinique~Amy~

Dat is inderdaad het moeilijke van zo'n lijst. Maar ik vind het nog steeds nogal wat dat er nog steeds veel mensen verminkt voor hun leven bijlopen door een “tattoeeerder”.

Laat ze foto's insturen van de tat, vraag rond bij anderen. Bij enige twijfel gaan ze natuurlijk niet op lijst.

• ~Martinique~Amy~

Inderdaad, dat is juist het moeilijke. Ik weet niet hoe groot ik moet denken, maar misschien zijn er wel 10 mensen die een klacht hebben over een bepaald iemand. Laat ze dan ook foto's mailen zodat je i.p. de authenticiteit kunt beoordelen.

• Johan

Ik denk dat iedere shop wel eens een slippertje maakt,en ze dan maar gelijk aan het kruis te nagellen.Je moet het totaal plaatje zien.

• ~Martinique~Amy~

Inderdaad dat zeker. Daarom moet een klacht of fout ook gegrond zijn en zeker vaker dan èèn keer voorkomen.

• anita

een shop weet ik wel ,die mogen boven aan op die lijst.(gewoon doen) toch??????

• Johan

En wie gaat dit dan bepalen wat goed en wat slecht is ?? Het zou één corrupte troep worden waar eerder de goeie dan de slechte onder lijden ! ONZIN DUS. Mensen moeten zich van tevoren gewoon goed laten informeren,maar niet achteraf gaan lopen zeiken.Zint eer ge begint !!!

• anita

je kunt beter eerst de rest van het tattoo forum lesen dan begrijp je misschien dat er met gewoon doen een studio namens “Just do it ” bedoelt word. ik heb tientallen tattoo's gezien van mensen die dus echt verminkt zijn.