Tattoo op Voet

• Sabien

Ik werk in hat laagseizoen doordeweeks niet. Dus als ik de tattoo op een maandag laat zetten, moet ik zaterdags wel weer een schoen aan kunnen? En andres zorg ik wel dat ik een losse niet te stevige schoen aan heb.

• Tattoo Ron

Geen probleem, het is verstandig om bij de apotheek een tube bepanthen-zalf te halen en de tattoo een dag of vijf 2 x per dag hiermee dun insmeren dan geneest het wat sneller en beter.

• stefaan

Ga ze laten zetten tijdens de winterstop dan zitten er zeker 2 weken tussen en ben dan thuis van mijn werk ook,dus da zal geen problem zijn.na een week of twee kan ik dan terug beginnen spelen??!!!Alvast bedankt voor de snelle reacties!!!

Grtz…

• Talitha

Hee!

ik heb dus ook een tattoeage op mijn voet. ben er echt heel blij mee!

alleen ik heb sinds ik mijn tattoo op mijn voet heb, vaak last van een soort kramp/spiertrekkingen in mijn voet. zou dit te maken kunnen hebben met mijn tattoo, of is dat een heel raar verband?

groetjes.

• michelle

heey ik wil ook graag een tattoo op mijn voet laten zetten ik heb al een afspraak maar hoelang gaat dat ongeveer pijn doen en hoe voelt het als ze die gaan zetten..?? weet iemand het dan verwacht ik graag een reactie terug nou alvast bedankt

• marcel

je voet is een zeer pijnlijke plek om een tattoo op te zetten , en hoe lang het duurt hangt af van hoe groot de tattoo is