Tattoo op Voet

• Sabien

Ik zit er een tijdje aan te denken om een tattoo op mijn voet te nemen. Ik wil een tattoo voor mij zelf, en hoeft dus niet openbaarlijk, vandaar de voet.

Nu vraag ik me af hoe het zit met het dragen van schoenen. Hoelang moet ik wachten tot ik weer gewone dichte schoenen kan dragen?

Alvast bedankt,

Sabien Hendrix

• jochem

ik heb ook een tat op mijn voet en ben gewoon de day after gaan werken(op dichte schoenen) Wel is het slim om als het kan je schoenen en sokken uit te gooien.

succes

• Sabien

owkeej.

Dus als ik een paar dagen ‘rust’ heb (vrije dagen) dat komt het wel goed?

Is een tattoo op je voet eigenlijk pijnlijker dan dan bijvoorbeel op je schouder? Omdat daar natuurlijk minder spek/ vet zit…

• Tattoo Ron

Het is juist andersom…hoe meer spek hoe meer pijn.

• Sabien

Oke, ik dacht het serieus altijd andersom. Dat ik ook weer een geruststelling ;)

Dan kan ik nu gaan beginnen om moed te verzamelen :D

Bedankt!

• jochem

Ron heeft qabsoluut gelijk, de tat op mijn voet staat op mijn enkel en bovenop. ongeveer 3 uur relaxed zitten.

Ik heb ook een stuk op mijn onderrug en dat was/is (in progres) echt minder fijn.

Dus, gewoon gaan en genieten

• Charlotte

Hallo,

Misschien een rare vraag hoor, maar als je een tattoo op je voet hebt en je krijgt op die plaats een blaar? Verpest dat de tattoo?

Groetjes Charlotte

• Tattoo Ron

Nee hoor, dat zal normaal gesproken geen probleem opleveren als hij uiteraard wel eerst goed genezen is.

• stefaan

Hallo,

Ik ben ook van plan om tattoo bovenaan op mijn voet te laten zetten,probleem is:Ik voetbal,hoe lang moet ik wachten om terug te mogen voetbllen,of is dit geen enkel probleem??

Thanks…

• Tattoo Ron

Het beste is om de eerste week zoveel het mogenlijk is geen schoenen of dergelijke wat er langs kan schuren te dragen.

Heel belangerijk als ie net gezet is zeker geen wollen sokken.