tattooplaatsen

• monique

moet je een afspraak maken om een tattoo te laten zetten of kun je gewoon binnenlopen en er een laten zetten en wat is een beetje de prijs van een kleine tattoo bijv. een klein hartje met iets eromheen?

• tiana

hoi,

Het is zeker belangrijk waar je hem laat zetten. Ik heb er 1 op me rug laten zetten in Gouda, en daar ben ik niet tevreden over, maar ik heb er 1 op me enkel laten zetten bij Bob in rotterdam, en daar ben ik wel tevreden over. Ook de plek op je lichaam verschild nogal van elkaar, die op me onderrug was erg pijnlijk, maar die op mijn enkel voelde ik amper, voelt een beetje als kietelen.

Bij sommige tattooshops moet je een afspraak maken, bij de ander kun je zo binnenlopen, zoek dat van te voren even uit. een klein hartje met iets eromheen zal tussen de 50 en de 100 euro worden.

Ik hoop dat ik je zo een beetje heb geholpen.

• monique

ik ben weer wat wijzer geworden, bedankt tiana!

• Alfred

Wat is een nu een typisch indonesisch teken voor een mooie tatoeage?

• monique

ik begrijp even niet wat je bedoeld met deze zin alfred

Alfred schreef:

>

> Wat is een nu een typisch indonesisch teken voor een mooie

> tatoeage?

• alfred

Wil zelf een tatoeage laten zetten.Niet te groot,maar ook zeker niet te klein.

Wil dat deze tattoo refereert aan mijn Indische afkomst.Mijn ouders zijn daar geboren en getogen (in Djakarta).Mijn vader was vroeger ook een KNIL militair.Heeft iemand voor mij een tip voor een mmoie tatoeage dat refereert aan Indonesie of aan mijn afkomst.Gaarne reakties wel graag met tekst en uitleg.

Alvast hartelijk dank mensen.

• monique

als ik jou was zou ik er even een eigen bericht van maken alfred dan heb je meer kans op reacties. mijn bericht staat al wat verder naar onderen. en google anders eens, wie weet wat je vind.