hallo,
ik loop al een paar jaar met het idee dat ik een tattoo wil plaatsen. ik dacht altijd dat mijn man dat niet wilde (en ik weet dat het mijn lichaam is, maar je houd er toch rekening mee) nu heb ik het een paar keer gezegt tegen hem en hij zegt dat ik het zelf moet weten (maar van hem hoeft het niet echt).
nu zit ik op het moment in een niet zo prettige periode van mijn leven en zit er aan te denken om, als deze periode voorbij is, een symboliche tattoo te laten zetten, maar omdat ik erg bang voor prikken en pijn ben kan ik ook niet met zekerheid zeggen of dat ik het ook echt durf en doe.
nu wil ik dus graag weten of het veel pijn doet en hoe het prikken is (ik val regelmatig flauw van een gewone prik)? voelt dit hetzelfde als bijv. een griepspuit? daarbij wil ik jullie vragen of jullie kunnen meedenken over de tekening ervan. ik heb niet veel verstand van prikborden en weet dus niet of eventuele tekingen hierop geplaatst kunnen worden om te laten zien. laat het even horen en dan schrijf ik waar ik aan denk dat het moet worden.
bvd