mislukte tattoo

• Giorgio

Tja weet je,……….

Als je te gierig ben om een paar centen uit te geven om bij een professionele shop een tattoo te laten zetten,moet je ook niet zeiken als het resultaat niet is wat je er van verwacht had.

Ik haat mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Tuurlijk en er zijn ook shops die een behoorlijk bedrag durven te vragen,maar als het resultaat goed is en de nazorg ook ,……zal het me een zorg zijn!

• Krynn

Bah @ poc. Als je alles zou lezen zou je zien dat Etty gisteren postte dat er vandaag een foto zou komen.

En.

Als je nou niet al te veel verstand hebt van tattoos, en je vriend vertrouwt. Is het dan zo gek dat je iets door hem laat zetten? Doe es een beetje lief, ts vraagt zich alleen maar af of er nog wat van gemaakt kan worden.

Was getekend,

uw huishippie

• *****americanx*****

Helaas zijn er ook studio's in een mooi winkepandje die veel geld vragen voor een stukje werk en dat het stukje werk er vervolgens net zo uit ziet als of het door de vriend van Etty is gemaakt.

Geld en lokatie wil niet altijd zeggen dat het goed is of goed zal komen.

Gr Martin

• Giorgio

Ja,dat is het hem juist,…..je zegt het zelf al,….als je geen verstand van heb!!

Lijkt mij dat je dan rond ga vragen en diverse shops bezoeken,op het internet kijken,…..of werk van die vriend bekijken,een tattoo is niet iets wat je ff laat zetten,dat is iets voor het leven,vandaar dat je daar heeeeeeel goed over na moet denken bij wie je hem laat zetten,wat je laat zetten,waar je hem laat zetten,enz enz.

• Giorgio

Klopt heb je gelijk in, ik ben bij een shop geweest die heel goed stond/staat aangeschreven,bij de afgesproken prijs moest ik later bij betalen,dat omdat hij(naar mijn mening)er langer mee bezig is geweest dan gepland.

En achteraf gezien vind ik hem niet eens echt mooi gezet,naar mijn mening een veel te dikke naald gebruikt wat heeft als resultaat heeft veel tte dikke lijnen.en doordat er veel ingekleurd moest worden(voornamelijk met zwart)zijn er ook een aantal plekjes niet goed gedekt,en mij is door de beste man niet verteld van kom over zo en zoveel tijd ff terug en dan werken we hem ff bij,iets wat mijn huidig tattooeerder(of schrijf je dat anders:?)wel elke x vermeld.

• etty

heej hier weer een berichtje van etty

sorry dat ik zo laat reageer

jullie hebben gelijk dat ik eerst eens verder had moeten kijken dan mijn neus lang is

maar ja ik had er eigenlijk helemaal geen verstand van en ook niet dat hij zou kunnen mislukken.

het had ook helemaal niks met geld te maken ik was gewoon een proefkonijn!!

gelukkig heb ik een shop in eindhoven gevonden en die wil me graag helpen en die zegt dat het wel goed komt.

alleen in waalwijk vertelde ze dat je huid geen inkt meer opneemt als ie er al opstaat dit was volgens de shop in eindhoven onzin.

als ze geen zin hebben om een tattoo op te knappen die iemand anders hefft gezet dan kunnen ze je dat toch gewoon vertellen.

gr etty

• Carine

mijne vriend heeft een tattoo laaten zetten bij iemand die niet herkent is maar ze is niet wat we vewachte , nu zitten we er wel mee kan iemand ons helpen om er nog iets aan te kunnen doen ? wij wonen in Antwerpen .

• SJ

Ik heb een mislukte ster op mijn pols helemaal niet blij mee !!

kben bij een tattooshop geweest en gevraagd als ze

er iets van konden maken misschien een dikker lijntje of

inkleuren?

nee hij zei kan er een mooi roosje opzetten*-)

WHAT NU!?