mislukte tattoo

• etty

hallo.

ik heb aan jullie een vraag.

een vriend van mij is heeft een tatoo op mijn arm gezet.

helaas zijn de lijnen niet strak en ook is ie niet mooi ingekleurd

ik ben meerdere keren terug geweest om bij te werken.

nu ben ik vandaag in een tattoo shop geweest in waalwijk

en die zei tegen mij dat hij er niks meer van kan maken omdat mijn huid al vol met inkt zat.

is dit waar??

als je een cover laat zetten ga je toch ook over je oude tattoo heen.

ik hoop dat iemand mij zo snel mogelijk antwoord kan geven en mischien helpen om er een mooie tattoo van kan maken.

gr edwin

• Linds@y

misschien kan je eens een foto laten zien, zodat we kunnen beoordelen of er nog iets van te maken is.

Maar er kan veel als de tattoeeerder maar wil. Niet iedere tattoeeerder heeft zin om de onkunde van een ander op te knappen.

Groetjes Lindsay

• Tattoo Ron.

Het beste is om een foto te plaatsen daar aan is dan beter te zien waarom Robert ( waalwijk ) dit gezegd heeft, ik twijfel niet aan zijn kunnen maar het moet er als eindresultaat ook een beetje fatsoenlijk uit zien en niet iedere tattoeerder wil daar zijn vingers aan branden.

• Tattoo Ron.

Ik noemde Robert omdat zover ik weet hij de enige is in waalwijk met een shop, en ik ging er even van uit dat je nu zo verstandig was geweest om nu wel naar een shop te gaan.

• ta2granny

hmmmm…je kunt inderdaad beter ff een foto plaatsen..maar dan nog is t niet altijd te zien of t weer bijgewerkt kan worden..de meeste tattooeerders willen zo'n tattoo liever in t echt zien(ik dus ook..ik wil de huid altijd ff ‘' voelen’ )….

bij coveren ga je ook over de oude tattoo heen,maar ook dat willen alle tattooeerders vaak eerst zien,voordat ze zich eraan verbinden….maar plaats ff een foto….groetjes..ta2granny

• ***** Ringmaster *****

Volgens mij hebben we hier te maken met een “uitlokkertje”. Iemand is bij eeh “hobby-bob” geweest, en wil nu graag dat wij (als professionals) lekker negatief gaan doen over beunhazen en “thuisprikkers” en dergelijke. Dan kunnen de “thuisprikkers” en hun navolgers weer tegen “ons” als professionals met een winkeltje gaan zeuren dat we daarom te duur zijn en ga zo maar door.

Mij niet gezien, in ieder geval.

Klaus.

• Linds@y

ja, misschien heb je wel gelijk. Hij reageert ook niet meer. Mensen zouden zich eens wat vaker van te voren moeten laten inlichten in plaats van daarna. Kijk eerst eens wat voor werk hij al gemaakt heeft.

Lindsay

• etty

heej bedankt voor jullie reacties

ik ga morgen zo snel mogelijk een foto plaatsen

“tatoo ron”heb jij ook je eigen shop?

• Tattoo Ron.

Geen eigen shop maar werk als gasttatoeerder in tilburg, ik ben te vinden op deze tattoopagina, maar eerlijk gezegd weet ik niet of dit mag en of dit als reclame gezien wordt en dat is van mij niet de bedoeling, ik reageer af en toe op een topic.

• p.o.c.

Etty zal er niet veel haast mee hebben,anders stond er wel een foto.Dus @!#$ IT met je verkloot tattootje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!