Naam van mijn dochter

• ta2granny

gerrit bedoel ik..gerrit…sorry martin..maar ik zat tegelijkertijd met iemand te chatten die bij jou uit de omgeving komt en erg blij was met de tattoo die je bij haar gezet hebt..vandaar.

Gerrit dus…en natuurlijk kunnen de meeste shops ook makkelijk tekenen…ik ontwerp zelf heel graag letters,maar klanten hebben vaak moeite om dingen echt voor zich te zien en dan is t wel zo handig als je t op de pc in zn geheel kan laten zien…groetjes..ta2granny

• ta2granny

want heb ik t nou goed begrepen?Denk jij dat ik zelf niet kan tekenen?zo komt t tenminste wel over op me..zo niet..excuses dan..ta2granny

• Gerrit

Dan komt het idd.verkeerd over…….ik hou alleen niet van letters die van de computer afkomen en teken ze liever zelf.

Halve minuut werk om iets (waar de klant bij staat) op papier te zetten !!!!!

Handgeschreven teksten en/of namen vind ik persoonlijk mooier !!!!

• ta2granny

ja..daar heb je gelijk in,maar ik vind t handiger als ik ze gelijk allemaal op t goeie formaat kan zetten ,nadat de letter is gekozen.

Maar tof dat je nog ff reageert…zo komen er geen misverstanden…trouwens..maak jij wel een namen in grafitty astijl..bij mij is dat een rage op t moment..groetjes..ta2granny

• bartjuuuhhh

als een shop wat voor je tekent moet je vaak wel eerst aanbetalen toch……en t is vaak om een idee te krijgen! niet iedereen is zo creatief als jullie zelf…

maar ik heb t toen gezien bij gerrit in de shop toen ik getattoeeerd werd, die klaas kan ook mooie letters tekenen en idd in een paar minuten klaar!