Naam van mijn dochter

• Theo

Goedemorgen,

Ik wil binnenkort de naam van mijn dochter op mijn bovenarm laten zetten.

Is er een website waar je de naam in geeft en vervolgens kan zien wat de mogelijkheden zijn.

Mijn voorkeur gaat uit naar Keltische letters, maar ik wil eerst zien hoe het er uit komt te zien.

Tattoo Studio in Wamel is deze aan te bevelen?

Groet Theo

• TattoozZz

http://www.dafont.com

• ta2granny

hoi..de meeste shops hebben bergen letters liggen of we hebben zo'n handig programma'tje waar je de naam alleen maar hoeft in te tikken in de gewenste letter en voila!!:):)…je kunt ook naar een soort van copy-net winkel gaan,die kunnen ook veel laten zien.Alvast 1 raad..zie maar wat je ermee doet…keltische letters zijn prachtig,maar neem ze niet te klein en te dicht op elkaar,want dan wordt t rommelig..maar je shop zal je ongetwijfeld ook prima adviseren….wat de shop in Wamel betreft…t is altijd t beste als je zelf gaat kijken bij een zaak..dan zie je gelijk hoe ze werken..je kunt foto's zien en de sfeer proeven..succes..groetjes..ta2granny

• Theo

Dank u voor de reactie,s

Ik duik nog ff de zon in voor ik ff ga kijken.

Gr Theo

• Loes

Hoi ik heb goede ervaringen met Jinx. Heb er 1 tattto laten zetten nu en geen klachten.

• Theo

Bedankt ga er binnekort ff langs

• Gerrit

opzoutuh met die PC letters !!!!!!!!!!!!!

• Gerrit

Je kan natuurlijk ook naar een tatoeeerder toegaan die ZELF wat kan tekenen zonder hulp van een computer of kopieermachine………….!!!!!!!!!!!!!

ta2granny schreef:

hoi..de meeste shops hebben bergen letters liggen of we

hebben zo'n handig programma'tje waar je de naam alleen maar> hoeft in te tikken in de gewenste letter en voila!!:):)…je

kunt ook naar een soort van copy-net winkel gaan,die kunnen

ook veel laten zien…groetjes..ta2granny

• ***** Intiem *****

Alle letter types die in een map in de shop liggen staan ook vaak en veel al op de PC en zijn zelfs te downloaden van bepaalde sites.

En dan kun je op je pc je naam gewoon in tikken via Words en vele andere programa`s om zo te kijken wat je wil.

Er zijn zelf programma`s war je zelfs eigen letter type`s kunt maken , dan heb je iets wat een ander niet heeft.

Het is ff zoeken maar die mogelijk heden zijn er dus.

En ja je kan ook altijd naar een shop gaan met je ideeen en uitlaten tekenen.

Er is altijd wel iets te maken hoor.

M.v.g. Roelf…………………………

• ta2granny

inderdaad martin..zelf tekenen is natuurlijk ook prima te doen,zeker als de letters op een of andere manier aangepast moeten worden,maar vaak kiezen mensen toch wel de bekende gotische of keltische sierletter…en dan is t wel zo makkelijk als je ze zo op de pc al kunt vergroten of verkleinen…fijne dag nog en hou t koel..groetjes..ta2granny