Mijn 1ste tattoo! Foto's!!

• Mama van Bjorn

Zit net even op je site te kijken.. Ringmaster kwam me al bekend voor en nu zie ik dat je in ridderkerk zit. Zo'n 7 jaar geleden heb ik een navelpiercing laten zetten in Ridderkerk, maar dit was niet in een winkel, gewoon thuis in een flat. Kan dit bij jou geweest zijn??

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Dat zou goed kunnen. De periode daarvoor had ik in één van de allerdrukste shops gewerkt, en had ik het even helemaal gezien met winkels, en de problemen die daarbij komen kijken. Bovendien kon ik het piercen zo makkelijker combineren met de groothandel in gouden piercingsieraden die ik toen nog “aanvoerde”.

Het pand waar ik nu al weer zo'n 5 jaar in zit is ook (gedeeltelijk) m'n woonhuis, dus strikt genomen “prik” ik nog steeds thuis :-). Ik voel me ook helemaal thuis in m'n winkeltje, dus dat is dan ook weer mooi meegenomen:-).

Je begrijpt hopelijk dat mijn opmerking niet als aanval bedoelt is, het gaat mij er alleen om dat het soms net lijkt alsof moeders hun identiteit kwijt zijn geraakt op het moment dat ze moeder zijn geworden, en dat vind ik als geëmancipeerde man “niet kunnen”. Toen je getrouwd bent (je bent toch wel getrouwd, want anders loopt m'n vergelijking mank ? :-)) werd je toch ook niet “de vrouw van”?

Groetjes, Klaus.

• Mama van Bjorn

:D:D:D

Ben niet getrouwd, maar begrijp je wel hoor ;)

Ik ben naast mama van Bjorn ook nog gewoon Suus! En daar ben ik zeker trots op :)

Groetjes Suus (mama van Bjorn, vriendin van… :D:D:D )

• TattoozZz

Lijkt wel of we terug gaan in de tijd van de grieken :D

• bjorn

stoer!

• john

dacht je dat ik het over mannen had nee ik heb het over vrouwen met full body suits ! en ik zelf ben voor de helft getatoeeerd .Ik vind het geen probleem als jullie over vlindertjes en bijtjes en naampjes keuvelen maar hou in vredesnaam op over of het pijn doet ! Alle vrouwen beweren altijd dat ze een hogere pijngrens hebben .ik zie hier alleen maar vragen van vrouwen of het pijn doet .

• Niekie

Oke, dan lijkt het mij fijn dat niet alle vrouwen over 1 kam geschoren worden.

Ik zelf heb afgelopen maandag mijn 2de tattoo laten zetten. De eerste viel reuze mee wat pijn betreft, maar de tweede was een ander verhaal. Er waren moment dat het bloed even uit mijn gezicht trok. Ik heb er niks van gezegd tegen mijn tatoeërder en ook hier niks over gezegd.

Wie mooi wil zijn moet soms pijn lijden, dat is nou eenmaal zo.

Ik ben er zo vreselijk blij mee, en dat is mij de pijn best wel waard.

Het is net als een kind baren, als hij/zij geboren is ben je de pijn vergeten, zo is het ook met een tattoo zetten, als de tattoo gezet is weet je niet eens meer dat het plaatsen gevoelig was.

Pffff wat een vergelijking :D:D

Ik ben alweer op zoek naar mijn 3de tattoo, ik wil graag een armbandje getatoeërd hebben.

• ta2granny

ehhhh..ik wil echt niet generaliseren..maar als er bij mij op de stoel gepiept wordt,zijn t meestal mannen…….en van mij mag t..t is en blijft soms een heel geniepig gevoel…alleen niet de hele sessie aan de gang blijven;);)…..groetjes..ta2granny

• Roderick

ja dat kan wel zo zijn en daar heb ik persoonlijk geen problemen mee als mannen piepen maar vrouwen praten altijd zo stoer van: wij vrouwen kunnen veel beter tegen de pijn want wij baren kinderen !!? Welnu als ik dit forum bekijk gaat het als de dames wat schrijven heel vaak over die ene prangende vraag doet het pijn ??

• Niekie

Die uitdrukking ben ik hier dus nog niet tegen gekomen, maar goed, kijk hier dan maar eens.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2254&i=5171&t=5171

Duidelijk een voorbeeld dat mannen ook die vraag stellen.