Mijn 1ste tattoo! Foto's!!

• Mama van Bjorn

Nah ja, een linkje naar de foto's :D

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=540&i=3196617&t=3196617

• john

jezus het begint hier op een forum van de libelle of de margriet / Viva te lijken met al die huisvrouwen die vragen of het pijn doet en over hartjes tattoos zwijmelen waar blijven de full body suits ??

• Natasja

Nou waar blijft die van jou dan John??? (laat hem maar zien)

Hij is mooi geworden zeg Mama van Bjorn :-D

• Niekie

En hebben wij vrouwen niet het recht om onze tattoo's te laten zien?? Wij zijn net zo trots op onze kleinere tattoo's, als jullie mannen met body suits. En dat willen wij ook laten zien.

Ik dacht dat deze forum zowel voor mannen als voor vrouwen is.

Hou dan liever je mond!!!!

• ToeTagTattoo

BAM BAM

BAMABAMBAM

• Krynn

Lekker op m'n computer, als ik ooit het geld bij elkaar krijg ervoor…

• Mr lovah lovah

haha, catfight!!!!!!!!

• ToeTagTattoo

just like a silka

• ***** Ringmaster *****

PERSOONLIJK heb ik geen moeite met de kleinere tatoeage, want we zijn geen van allen met een full body suit begonnen. Wat me PERSOONLIJK wel tegen m'n huig aanhuppelt is dat gebruik van namen als “mama van piet”; “tante van sinterklaas” en dergelijke. Zijn die vrouwen allemaal hun identiteit kwijtgeraakt toen ze moeder zijn geworden? Je hebt een eigen naam, en een eigen identiteit als vrouw, wees daar trots op.

Groetjes, Klaus. (vader van 6 dochters en opa van 1 kleindochter, maar nog steeds helemaal zichzelf).

• Mama van Bjorn

Wat mijn naam betreft, ik prik normaal alleen op de baby- en zwangerschaps pagina. Aangezien het daar over mijn kind gaat die naam. Sorry…

:D