Vraagje(s) over deze tattoo.. (foto)

• ~Martinique~Amy~

Ik heb toevallig net gebeld, en omdat ik pas in September de tattoo wil laten zetten is het geen probleem. Diegene die ik aan de telefoon had zei dat ik maar eens langs moest komen binnenkort om een en ander door te nemen.

Ik heb natuurlijk ook even naar jou tattoo's gekeken en die zijn echt super. Ik houd wel van die schaduw effecten en het uitvloeien van de kleuren. (Ik weet niet hoe ze dat in vakjargon noemen:D)

• ralph

o ik zie net dat ze voor het eerst in lange tijd er foto's bij hebben gezet nu is het foto 20 en 21 geworden.

En in vaktermen noemen ze dat volgens mij schaduw :D

Maar als je nu al een afspraak maakt voor september zal dat wel goed komen.

Ik mag zelf dinsdag weer en heb er zin in….

• ~Martinique~Amy~

*terug kijken gaat*

Wauw die is werkelijk nog mooier!!! Deze staat op je schouder toch?

Ga je dinsdag ook weer naar Breda?

• ralph

ja die staat op mijn bovenarm en een stuk op mijn schouder.

Dinsdag ga ik naar Jeroen die werkt bij dragon tattoo in eindhoven, ben nu bezig met een soort tribal die van mijn borst overloopt op mijn schouder/rug/kont. Dus da duurt wel ff voordat die klaar is, ben al een keer geweest en ik hoop dat er dinsdag alle buiten lijnen op staan, dan zet ik er wel ff een foto neer.

• Tim

Hi Martinique!

Hij stond op tattooshow.nl maar die site ligt eruit ofzo.

Maar daar was eigenlijk alleen het ruggedeelte te zien.

Zal, als je daar behoefte aan hebt, je er wel eentje van dat paarse gedeelte kunnen mailen.

Laat het me maar weten, mail staat bij info.

Tim

• Tim

Ik bedoel dus, even op mijn naam klikken voor mail. ;-)

• ~Martinique~Amy~

Ja leuk spannend!

Dat zal waarschijnlijk wel een aantal sessies duren…succes alvast!

• ~Martinique~Amy~

Ik heb je gemaild.

• ~Martinique~Amy~

Als ie af is krijgen jullie de foto te zien:D

• Niekie

Dit gaat hem ongeveer worden. De draak krijgt een dun rood randje om zich heen om goed de afscheiding te zien. Dat was een idee van mijn tatoeërder, omdat ik eigenlijk de draak in een andere kleur wilde hebben.

De chinese teken onderaan die komt er niet bij.