Vraagje(s) over deze tattoo.. (foto)

• ~Martinique~Amy~

Ik ga onderstaande tattoo laten zetten na mijn verjaardag (1 september). Ik kan eigenlijk al niet meer wachten, maar i.v.m. zwemmen en zonnen wacht ik liever even tot het einde van de zomer;-)

Ik heb nu al zolang gewacht tot ik dé tattoo vond dat die paar maanden er ook nog wel bijkunnen:D

Maar ik heb eigenlijk een vraag over het plaatje. Ik wil ook een kleur erin verwerkt hebben en het paars zoals in dit plaatje vind ik echt megamooi!! Maar kunnen ze deze kleur wel goed zetten of is het moeilijk eenzelfde kleur te realiseren?

Wat ik ook mooi vind is de kleur aqua of fuchsia. Zijn dat “moeilijke” kleuren of is dat goed te doen.

Ik heb trouwens afgelopen week een mail gestuurd met een aantal vragen naar Bunkertattoo in Breda maar tot op heden niets gehoord:-( hoe zijn jullie ervaringen met deze shop?

Een van mijn vragen was hoe ik deze afbeelding mee moet nemen. Kan ik hem gewoon uitprinten of moet ik hem op cd zetten en meenemen? Wat is voor de tattoo artiest het handigst?

Groetjes Martinique!

• Tim

Hij is inderdaad heel mooi!

En voor wat betreft de paarse kleur: Heel toevallig heb ik een klein stukje paars in mn tattoo laten zetten twee weken geleden en dat ziet er super uit!

Dus met andere woorden: Gaat prima. Ook dat vervagen cq uitlopen van de kleur is door een goede artiest zeker te doen.

Uiteraard als je in de zomer een lekker kleurtje krijgt zal dat paars ook wat donkerder worden. In de winter vanzelf weer lichter.

En jouw ontwerp gewoon uitprinten en meenemen.

Enne, laat je hem hier nog zien (of mailen) als ie er uiteindelijk staat?

P.s Bunkershop zegt me niets. Misschien wat andere bezoekers hier?

Groetjes, Tim

• ralph

Bij bunker zitten top artiesten, ik heb er zelf ook 2 laten zetten (op hun site staan trouwens ook foto's van gemaakt werk). Ik weet dat ze zeer traag zijn met het internet gebeuren dus je kan het beste ff langs gaan, uitprinten is denk ik het makkelijkste.

• IREZUMI

Uitprinten en bij de shop langs gaan, de kleuren die jij wil zijn geen probleem, en Bunker tattoo is een goed adres.

• Niekie

Wauwwwww zeg, die is mooi. Ben jaloers hoor.

P.s. Over 5 dagen krijg ik mijn 2de tattoo. Kan haast niet meer wachten.

• ~Martinique~Amy~

Bedankt voor je antwoorden, dat maakt het al een stuk duidelijker!

Heb je een foto van jou tattoo, ben nu wel nieuwsgierig;-)

Ik laat die van mij zeker zien als hij staat.

• ~Martinique~Amy~

Goed dat je dat even laat weten, ik zal binnenkort eens bellen en langsgaan bij ze;-)

Heb jij lang moeten wachten voor je aan de beurt was?

• ~Martinique~Amy~

Bedankt voor je reaktie!

• ~Martinique~Amy~

Bedankt, ik bloos ervan:D

Ik heb even in je info gespiekt, maar die van jou is ook mooi!! Wat wordt je tweede tattoo? Spannend is dat wachten hè;-)

Veel plezier alvast en laat je hem ff zien?

• ralph

Ik weet dat mehdi momenteel veel last heeft van RSI en in juli geen afspraken meer neerzet. Maar darko heeft meestal een wachtlijst van ongeveer een maand, van die andere weet ik niet (maar het wachten is het wel waard, beter ff wachten en iets moois er hebben staan). Een van mijn tattoo's staan ook op hun site (biomechanisch nummer 11 en 12 geloof ik).

suc6, en laat maar zien als die af is.