zelf starten

• esan

ik neem aan dat jij met alle kennis al in je hoofd geboren bent? bedankt voor het delen van deze aangeboren kennis

• ta2granny

hallo esan….neem t mn collega's niet kwalijk dat ze zo reageren…je wilt niet weten hoe ontzettend vaak dit gevraagd wordt en hoe vreselijk veel mensen dus gewoon maar gaan beginnen en de boel verzieken voor de tattooeerders…misschien moet je er de zoekfunctie even op nakijken,want er is in t verleden al heel vaak uitgebreid antwoord gegeven op deze vraag…succes..ta2granny

• esan

oke, doe ik dank je wel

• ToeTagTattoo

dankje in ieder geval dat je mijn vraag wel beantwoord… ik moet dus mijn kollegas hier gelijk geven. een semi permanent tattoo is technisch gezien wel mogelijk en zou voor rond 30 - 35 uur blijven bestaan. alles wat onder deze snel herstellende huidlaag word geplaatst is permanent, maar na het genezen leilijk. om een goede scherpe tattoo te produceeren moet je inkt in de deerde huidlaag plaatsen. niet er achter en niet daarvoor. trouwens, de deerde laag (lederhuid) is moelijk te doordringen met een tattoonaald maar die lagen die eerste twee lagen heel makelijk. ik zal graag willen weten hoe iemand het vom elkaar wil krijgen om inkt precies in de herstellende laag te plaatsen, want deze is superdun en bied voor een naald heelemaal geen weerstand dus na gevoel kun je het niet doen. een naald op lengte instellen is ook onmogelijk want de huiddikkte verschillt en ik twijvel nog heel erg dat je uit je aan hand van mijn oogkleur (of wat dan ook) kunt bestemmen dat deze huidlaag op mijn ellenboog precies 1,253mm onder de oppervlakte ligd…

je snapt wel waar ik naartoe wil… net als klaus al zij. bestaat niet. je kunt er maar beter mee stoppen want wat je doet noemen we in duits ook: “dummfang”of “bürgerfalle”

blijf bij het permanent make up en doe je best.

Markus

• *****americanx*****

Kijkt en huivert van deze foto's die ik heb toegezonden gekregen met de vraag of ik het kan coveren.

snap je nu waarom wij als gevestigde studio's zo huiverig zijn dat iedereen maar tattoo spullen kan aanschaffen en zich kan gaan uitleven op mensen zonder te weten wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn.

Gr martin

• esan

de foto's zijn inderdaad afgrijselijk en dat is nou net de reden dat ik op dit forum naar allerlei informatie op zoek ben zodat ik heel fijntjes kan gaan proberen varkenshuidjes te voorzien van misschien wel net zulke misbaksels en dan weet ik dat ik het niet kan, maar misschien ook niet. en dat is nou net waar ik eerst achter wil komen. dat kan ik alleen ondervinden door het uit te proberen lijkt mij. dank je wel voor de gruwelijke foto's in ieder geval.

• ToeTagTattoo

ok.

als je te lui bent om de echte wereld wereld in te gaan, neer te gaan zitten en te leren tekenen, een portofolio maken en er echt energy in te steken, dan zal je nooit een antwoord krijgen. voor die baan heb je een hoop ambities nodig. voor sommige kan dat nou een shock worden maar, google heeft niet op alle vragen een antwoord.

• Harmpje

Esan,

het is zo simpel. Je gaat naar de eerst volgende tattoo conventie en daar kun je zonder enig probleem bij de vele suppliers je spullen kopen. Door de overdosis aan concurrentie verkopen ze aan een ieder die koopzuchtig is !

Prik ze !

esan schreef:

>

> ik zet nu al een tijdje permanente make-up en semi-permanente

> body-tattoos, maar ik wil dolgraag ook leren echte tattoos

> zetten. ik heb nu dus alleen een apparaat voor het zetten van

> bovengenoemde “plaatjes” en voordat ik echte tattoos ga

> oefenen wil ik wel weten welke spullen je allemaal nodig

> hebt, wat voor machine je het beste kunt gebruiken en waar je

> de juiste spullen kunt kopen als je geen KvK registratie hebt.

• esan

hartstikke bedankt

• Roy - Tons of Tattoos

laat je ons het resultaat even zien?