zelf starten

• esan

ik zet nu al een tijdje permanente make-up en semi-permanente body-tattoos, maar ik wil dolgraag ook leren echte tattoos zetten. ik heb nu dus alleen een apparaat voor het zetten van bovengenoemde “plaatjes” en voordat ik echte tattoos ga oefenen wil ik wel weten welke spullen je allemaal nodig hebt, wat voor machine je het beste kunt gebruiken en waar je de juiste spullen kunt kopen als je geen KvK registratie hebt.

• ToeTagTattoo

wat precies zijn dan semi permanente body-tattoos? ben benieuwd

• esan

oke, zo noemen ze het alleen omdat ze minder diep in de huid worden gezet en volgens zeggen binnen 10 tot 15 jaar (gedeeltelijk) uit de huid zijn door de vernieuwing van de huid. het is wel jammer dat je alleen een vraag hebt en geen antwoord op mijn vragen

• *****Klaus Ringmaster*****

Als je al niet eens weet dat een semi permanente tattoo niet bestaat, vraag ik me af of jij wel in het goede vak zit. Zonder KvK inschrijving ben je ook niet ingeschreven bij de belastingdienst, en ben je gewoon bezig met “zwartwerken”. Zwartwerkers verneuken de boterhammen van de wel geregistreerde tatoeëerders, dus die zullen je heus niet helpen door je informatie te geven waarmee je nog meer boterhammen kunt verneuken voor de proffessionele mensen.

Klaus.

• grimreaper

zo is het maar net!!:(

• grimreaper

zo is het maar net!!:(

• esan

het lijkt mij dat je je oordeel wel erg snel klaar hebt. laten we even duidelijk stellen dat je tot op heden niets van mij weet, maar dat kan ik verhelpen. ik werk momenteel in een salon die ALLE benodigde papieren natuurlijk heeft, maar wil tzt voor mezelf beginnen. ik wil wel eerst weten of ik met de juiste apparatuur overweg kan en wil dit dus eerst gaan oefenen. heel fijn zo'n positieve reaktie zonder antwoord op mijn vragen, terwijl ik dit juist serieus wil opstarten

• *****Klaus Ringmaster*****

Begin dan eerst eens met een bezoekje aan de Kamer van Koophandel. Dat kost je hooguit een paar tientjes, en dan kun je bij elke groothandel in Nederland spullen kopen. Daar kunnen ze je zelfs adviseren over wat je allemaal nodig hebt.

Je zegt:“laten we even duidelijk stellen dat je tot op heden niets van mij weet, maar dat kan ik verhelpen. ik werk momenteel in een salon die ALLE benodigde papieren natuurlijk heeft”. Daarmee vertel je dus nog steeds niks over jezelf, maar dat kan je misschien niet opgevallen zijn. Je zet semi permanente tatoeages omdat je denkt dat die na een paar jaar vanzelf vervagen, dus veel verstand van tatoeëren (of in ieder geval over het inkapselen van inkt onder de huid) heb je ook al niet. Vandaar mijn serieus bedoelde vraag of jij wel in het goede vak zit. Dat mijn antwoord en mijn vraag je niet aanstaan, mag je helemaal voor jezelf weten.

Klaus.

• *****americanx*****

Semi permanente tattoo's?

Is dit een neiuw woord voor pruts tattoo's?

Eeen tattoo is permanent en niet zoals jij zegt semi permanent. De tatoo zal dus je gehele leven in je huid zitten tenzij je hem laat weg laseren.

Hij zal zeker vervagen en op die manier zal het alleen maar meer een pruts tattoo worden die en na een tijdje al niet meer uit ziet.

Het is net al Klaus zegt, als je nu al niet weet dat een tattoo 4life is kan je er beter maar niet aan beginnen en kan je beter nagels gaan plakken of zo in die salon.

Laat het echte werk over aan de mensen die er verstand van hebben.

Gr Martin

• esan

mijn reactie was natuurlijk vooral op de valse beschuldiging van zwartwerken gericht en ook nu wordt er weer geoordeeld over mijn kennis van de werking van inkt in de huid, terwijl je ook daarover niet kunt oordelen. ik heb genoteerd wat gezegd wordt over de tattoo die met een permanente make-up pen wordt gezet, maar ik werk er nog geen 15 jaar mee en kan dus niet uit ervaring spreken. in ieder geval wel bedankt voor je antwoord op mijn vragen