herstel tattoo

• Rinske

Mijn zusje kon vanmiddag terecht bij de dokter. Ik heb haar alleen nog niet gesproken dus ben beniewd. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat het niets te maken heeft met haar huidproblemen. Samen met een andere zus heb ik 3 maanden geleden een tattoo laten zetten in Thailand onze tattoo's zien er goed uit. Ik zelf smeer mijn tattoo in met bodylotion vaseline intensive care. Mijn zusje doet dat niet omdat zij zegt dat dit niet mag van degene waar zij haar tattoo heeft laten zetten. Ze heeft wel trouw de zalf gebruikt maar toen deze op was niets meer. Ik denk dat ze idd gewoon ff terug moet gaan of een andere zalf moet proberen ikzelf weet alleen niet wat.

• ToeTagTattoo

bepanthen zalf. of als ze in zalf echt geen zin heeft, gewoon vitamine olie (olijvolie doet het ook) is sneller en makelijker te gebruiken. hoe het ook gezet is, het zal wel genezen. als die wond dicht is zal ze blijven smeren met een vitamine balsem of tenmindste soepel houden met bodylotion tot de huid niet meer droog is. in ieder geval na het douchen is dat belangrijk om de lichaam te helpen sneller te herstellen… good luck.

• Faye

Ik ga die zalf zeker proberen. Ben gister bij de dokter geweest. Lijkt wel een soap, maar daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen. In iedergeval bedankt voor de tips.

• marc

hallo.

ik heb een vraagje.

ik heb een week of 4 terug een tattoo

laten zetten en het gaat tot nu toe goed

maar de laatste week zijn er wat kleine rode

vlekjes(bultjes) ontstaan die een beetje jeuken is dat erg en wat kan ik daar aan doen.

graag een reactie hier op:b.v.b.d.

• corja

gewoon ff naar de dokter dan weet je zeker wat er aan de hand is.

hier krijg je alleen maar spook verhalen

• (}( Kitty ){)

marc Schreef:

——————————————————-

> hallo.

> ik heb een vraagje.

> ik heb een week of 4 terug een tattoo

> laten zetten en het gaat tot nu toe goed

> maar de laatste week zijn er wat kleine rode

> vlekjes(bultjes) ontstaan die een beetje jeuken is

> dat erg en wat kan ik daar aan doen.

> graag een reactie hier op:b.v.b.d.

Smeer je 'm nog steeds in en waar smeer je dan mee? Het kan nl dat je te lang met een te dikke zalf hebt gesmeerd waardoor je poriën nu wat geirriteerd zijn.. Beter smeer je alleen na het douchen nog even met wat bodylotion..