herstel tattoo

• Rinske

Mijn zusje faye heeft onlangs een tattoo laten (5 weken geleden) zetten. Ik zag al dat ze eerder zelf een bericht heeft geplaatst.

Ik maak mij er nogal zorgen over omdat de tattoo er steeds slechter uit gaat zien. De tattoo glimt als een gek en er zitten overal barsjes op alsof ze op de huid waar de tattoo zit de huid heeft van iemand van 80.

Ze durft niet terug te gaan naar degene die haar tattoo heeft gezegd omdat ze bang is dat ze zeggen dat het haar eigenschuld is. Wat ik graag wil weten is hoe lang het duurd dat de tattoo genezen is? Zij zelf zeg dat het er na 3 weken al goed uit had moeten zien.

Hoe kan zij nu de tattoo het beste behandelen ik zelf zij al dat ze er iets op moet smeren omdat haar huid er niet uitziet. Maar weet niet of dit wel goed is?

Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar misschien dat jullie er bekend mee zijn, zij heeft iets waardoor haar huid heel slecht hersteld (iets met de zenuwen) hierdoor zit ze constant onder de blauwe plekken en litekens die niet meer weg gaan. Ze heeft hier zelf niet bij stil gestaan toen ze de tattoo liet zetten. Wij vragen ons af of dit er iets mee te maken zal hebben.

Moet ze gewoon nog wat langer wachten tot haar tattoo hersteld is of moet er gewoon naar gekeken worden? Ik weet dat het voor jullie moeilijk te beoordelen is.

• IREZUMI

Normaal gesproken moet een tattoo na 2 weken er goed uit zien, hij is dan nog niet geheel genezen ( meestal nog wat droge huid ) het ligt er dan wel aan hoe je hem verzorgd hebt.

Zelf denk ik dat er in dit geval heel iets anders een rol speelt door wat je schreef over haar huid die zowiezo al slecht heelt, ik denk dat het verstandig is om haar huisarts om raad te vragen, dan via dit forum allerlei tips en zalfjes te horen die in een normale situatie wel zinvol waren.

• george madblack

hoi rinske ik zou toch gewoon terug gaan naar de tattoo weerder om te vragen hoe of wat want als het een goede tattoo weerder is zal die het toch willen oplossen

mvg george madblack

• ToeTagTattoo

tattoo werder?! dat is de niewste versie van dit word tot nu! lol

tatoeeërder

tatoerder

tatoeerder

tattoeeerder

tattooerder

???

kan me iemand vertellen hoe dat nou echt moet? of kan ik meneer van dale vertrouwen die zegd dat ik tatoeeërder ben…

• Marius

Het “Groene Boekje” zegt dat het tatoeëerder is. De Nederlandse taal is wel eens wat weerbarstig……

• george madblack

ik ben dan ook een halve belg

• ToeTagTattoo

ja dat met die " boven het e snap ik nog niet zo helemal…

• wake

en als je nu eens tattoo-arti(e)st gebruikt??

Dat doe ik meestal als ik het woord tattooeerder moet gebruiken :D

• Krynn

Jamaar sommige mensen zijn geen artiesten maar tatoeëeren wel? :S

• IREZUMI

Voor mijn part vallen we allemaal onder de naam Dr prikkebeen, het ging hier om een tattoo die na 5 weken er nog niet goed uit ziet, ik ben benieuwd wat ze er verder mee gedaan heeft ?