Witte tattoo?

• *****americanx*****

Wat is er mis met een geregistreerde thuisprikker?

Er zit een wezenlijk verschil tussen een thuisprikker en een beunhaas thuisprikker tattooz en dat zou jij onderhand toch wel eens moeten weten.

Ik heb mijn GEREGISTREERDE tattoo-piercing studio gevestigd in mijn HUIS en wat is hier verkeerd aan?

Ik ben het met je eens als je het over die lichaams verminkers hebt die aan een keuken tafeltje zitten te prikken terwijl de kat over de tafel loopt, dan ben je idd bij een verkeerde thuisprikker, maar zo zijn ze niet allemaal tattooz.

Gr martin

• *****americanx*****

Ja op die manier krijg je van alles en nog wat de wereld in geroepen.

-Studio's die op voorhand al tegen een klant zeggen van je moet wel een keer terug komen om opnieuw in te laten kleuren, ja zo praten ze hun onkunde goed hahaha!!!!!

-Studio's die zeggen dat bepaalde inkt soorten uitlopen als je er lijnen mee zet, onzin is dit, ze kunnen er gewoon niet mee werken of hebben dit nog nooit gedaan.

-Wit is idd een moeilijke kleur en zal ik het begin lekker wit zijn, maar het zal naar verloop van tijd verkleuren, maar uuitlopen in de huid zal het nooit doen of je moet het 4 mm diep gaan prikken dan heb je kans op uitlopen van de inkt en dit heb je dan met elke inkt kleur als je te diep prinkt met de lijnen.

Idd toetag en zijn veel studio die mensen zulke onzin verhaaltje op de mauw spelden om hun onkunde te maskeren.

Gr Martin

• Tattooz

Hier ga ik de discussie niet eens over aan … als jij niet begrijpt wat ik bedoel, dan is het nutteloos om er tegenin te gaan.

• ToeTagTattoo

er zijn inks met die je beter geen lijnen kunt zetten martin, of tenmindste als je dat met het zelvde setup doet dat je ook voor gewonen zwarte lijnen gebruikt… je kunt ook teveel pigment in een keer in de huid pompen en dan moet dat ergens naartoe. heeft niet alles met diepte te maken…

• *****americanx*****

Ja dat ben ik met je eens maar met die int soorten verdun je de int iets zodat de lijnen niet donkerder worden als het gedeelte dat is ingekleurt.

En een beetje artiest weet deze dingen of heeft het wel eens meegemaakt en dus ervan geleert.

Gr martin