Ik wil graag de naam van mijn zoontje op mijn pols hebben, maar vind zwart een vrij harde kleur. Zou het ook in het wit kunnen? Of zou dat niet mooi worden in de loop der jaren??
uhh ik wil ook een witte tattoo, mijn vraag is in welk opzicht wordt ie niet mooi dan?
vervaagt ie of zie je m niet meer of wat . en zijn er voorbeelden van(plaatjes). ik heb t namelijk een keer gezien bij een voorbijganger en t zag er naar mijn mening echt zwaar vet uit. ik heb van me zelf een hele lichte huid en ik weet dat t niet opvalt maar je ziet wel duidelijk een tattoo toch?
en hoe zit t met als je in de zon gaat wordt t op de plek van die witte tattoo ook bruiner? met vriendelijke groet : hoopje
Ik ben naar een tattoo zaak geweest om het na te vragen en hun doen het niet omdat wit eerder uitvloeid. Hun adviseerde om toch echt zwart te nemen omdat het mooiste blijft zitten. Ook vond ik hun vrij duur….tussen de 70 en 100 euro voor een naam om de pols ( als een armbandje) Of ligt dat aan mij? Mijn laatste tattoo is namelijk van 8 jaar geleden en is het overal zo duur geworden???
Het ligt aan de grote van de letter hoe duur het geheel zal worden en 80 tot 100 euro is geen verkeerde prijs als hij helemaal rond de pols gaat.
Als je het te duur vind moet je het gewoon niet doen.
En wit loopt niet uit hoor als je er mee tattooeert dit is onzin en dus een l*l verhaal van die studio. Ze durven gewoon niet met wit te tattooeren en dan gaan ze je een onzin verhaal op de mauw spelden.
Gr Martin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?