tattoo inkt

• ta2granny

ik werk af en toe in suriname en omdat ik niet afhankelijk wilde zijn van de daar gangbare spullen,heb ik t zelf meegenomen…sterilisator,ultrasonic..naalden..inkt….en t was daar geen probleem om er mee binnen te komen..wat ik wel heb gedaan is bij mn visum een formulier laten maken waar opstond wat alles was .Ik weet niet hoe t daar gaat natuurlijk,maar suriname was echt geen probleem…nou ik erover nadenk…er zijn overal in de wereld conventies..dan neemt ook iedereen zn eigen spullen mee…ik denk niet dat t een probleem is…succes..groetjes..ta2granny

• *****americanx*****

Er zijn aanbieders die inkt aanbieden op marktplaats, of die kwalitatief oke is weet ik niet.

Ook verkoopt de cts inkt aan iedereen zonder inschrijving van de KvK, maar of die inkt goed is weet ik ook niet.

Verder ben je bij de meeste leveransiers een inschrijving nodig van de KvK nodig om materialen te kopen.

Gr Martin

• mike

ik heb zelf mijn inkt bij CTS vandaan en ik ben tevreden erover…

greeeeetz mike

• george madblack

even serieus mensen die inkt van cts is grote troep

en die is echt alleen maar gemaakt door de fabrikant om veel geldt te verdienen

vooral door aan mensen zonder kvk inschrijving te verkopen

mvg george madblack

• peer

ik vindt het heel mooi wat etienne hier doet voor een vriend is hier niemand die daar bij wil helpen?????????

anders zou ik eens naar een tattoo conventie gaan en koop je daar inkt

• jonkvrouwhelene

Zoals je weet kun je op de conventies ook niets kopen, de toegang naar groothandels is alleen bestemd voor artiesten (?) met een KVK nummer. Misschien een artiest in de buurt van Etienne die hem wil helpen??

• peer

nou dat is niet overal dus ,,,afgelopen weekend in achterveld kon ook iedereen er zo bij en werd volgens mij nergens om gevraagd

• george madblack

bij Roxy konden alleen mensen met een shop of kvk bewijs kopen

greets george

• jonkvrouwhelene

Wij waren laatst in Assen en daar mocht je niet in zonder kvk nummer, jammer dat ik niet naar Achterveld geweest ben dus..

• Etienne

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties, ik ben nu een heel stuk wijzer dan een paar dagen geleden. Ik begrijp nu in ieder geval hoe dingen in elkaar zitten.

Ik denk dat het een beter plan is als ik Tong (die vriend van mij) eens een paar dagen meeneem naar Bangkok en hem zelf de inkt daar uit laat zoeken. Hij zal wel weten welke inkt goed is (hoop ik) en in Thailand zullen ze ten eerste geen probleem maken over Kamer van Koophandelnummers en trouwens…hij heeft daar wel de benodigde papieren om zijn werk te doen (voor wat die papieren wat waard zijn want dat is natuurlijk zonder echte waarde). Er heerst daar nog een soort ‘vrije markt’. Bedenk je eens dat je tijdens het boodschappen op de markt ook nog even een tatoeage kan laten zetten terwijl ze naast je fruit verkopen. Dat heeft wel zijn charme. Wie weet zal de regelgeving zoals die in Nederland nu is ook eens daar doordringen ? Dat zal nog wel een tijdje duren haha.

Als ik wat gekocht heb in Thailand dan zal ik het hier weer melden. Ben wel benieuwd naar de reacties daarover (prijs en kwaliteit).

Nogmaals bedankt,

Etienne