De oplossing hoop ik

• Harmpie

Ziet er goed uit Richard ! Als we jou niet hadden :-)

Hoeveel was de contributie zei je ?

• RED HOT TATTOOS

Je krijgt alleen toegang al je een paardekop hebt? lol

• Gerrit

We zijn weer een dag later en ik kom er godverd nog niet op !!!!!!

Stuur mij is even een mail zodat ik je terug kan mailen….want dit schiet niet op !!!!

• RED HOT TATTOOS

dit schreef roy

ik ben er meer voor om gezamelijk 1 goed forum op te zetten ipv. straks weer 10 fora waar 2 man en een paardekop op posten.

Vandaar dat ik paardekop gebruite, begrijp me goed ik bedoel hier niks mee!!

• Gerrit

Jaja…..zal wel !!!!!!

• ToeTagTattoo

als je niet in kan loggen omdat je geen email ter activeering krijgt, probeer je dan nog eens onder een ander naam antemelden met een ander emailadress… somige emailprovider laten het phpforum niet door de spamfilter op de server… ik had ook problemas maar is nu opgelosst

• ToeTagTattoo

het forum is nou heelemaal ingedeeld en klaar om ermee te starten ik hoop dat het iets is en dat het een beetje lukt om iets verder te komen op deze manier…

misschien is het leuk om hiervan een link op de tattoo.pagina te zetten en ook bij tonsoftattoos onder Tattoo-Artist-Forum

http://tattooartiestenned.forumup.nl/?mforum=tattooartiestenned

• ToeTagTattoo

oh ja

wie er lid van wil worden moet een ingeschreven tattoobedrijf hebben (KvK nummer) of in een imngeschreven studio tatoeeren of een oplijding volgen

• Harmpie

Kinderen en dronken mensen zeggen de waarheid. Ik geloof ook niet dat het een grapje was :-)

• Harmpie

Een nummer van de KvZ zal toch ook wel toegestaan worden? Ik zou het vervelend vinden om niet mee te mogen kijken!

ToeTagTattoo schreef:

>

> oh ja

>

> wie er lid van wil worden moet een ingeschreven tattoobedrijf

> hebben (KvK nummer) of in een imngeschreven studio tatoeeren

> of een oplijding volgen