De oplossing hoop ik

• tattoo.pagina.nl

Hoi allemaal,

Is dit hoe jullie het willen,hoe ik het ziet ziet het er goed uit,kan ik me prima in vinden hoe Richard dit in elkaar heeft gezet.Dan houden we het bij de oude en de nieuwe van Richard.http://tattooartiestenned.forumup.nl/?mforum=tattooartiestenned

Niet mee eens hoor ik het ook graag.

Groetjes Rene

• Richard

Ach ik wist hoe zoiets werkte, maar blijf zelf uiteraard ook hier nog steeds kijken naar de teksten die vreemde ons voor de voeten gooien.

Leuk dat je ons begrijpt rene

• Roy

http://forum.tonsoftattoos.com

kijk hier eens.

• Roy

Zonder reclame, gemaakt door iemand die er verstand van heeft plus dat tons of tattoos dagelijks ook al zo'n 300 unieke bezoeker en 1250 pageviews heeft.

• Gerrit

Sorry Richard , maar wat ik ook doe….ik kom er niet op !!!!!

• Gerrit

Heel mooi Roy………………………………………..maar !!!!

“Tattoo's verwijderen” op een forum waar tattooartiesten zitten is niet helemaal de bedoeling vind ik.

Je kan er alleen maar overheen of anders niets !!!!

Krijgen we straks alleen maar van die “Miepen” die daar vragen over stellen….zit ik niet op te wachten.

Voor de rest….OK !!!!

• Markus

als er mensen vragen hebben over lasering zal ik die graag willen helpen ik weet er wel iets van af… ik vind het belangrijk dat dit onderdeel van dit vak word en niet an witjassjes obver word gelaten maar uit word gevoert door artisten… mijn mening

• Roy

Ik ben het an sich met je eens dat niet sjiek is.

Maar aangezien er genoeg van die randdebielen rondlopen die zich graag een tribal of een roosje van 3cm aanmeten omdat al hun vrienden dat ook hebben ben ik bang dat het een wezenlijk onderdeel is geworden van de tattoowereld. Je kop in het zand steken lijkt me geen oplossing meer.

Anders krijg je dat al die kontgeweimutsen in het algemene topic vragen gaan stellen en dan moet je er nog tegenaan kijken ook… nu kun je het mooi links laten liggen.

en daarbij als je helemaal vol zit en je kaasschaaf is stomp moet je toch wat ;)

Marisa is het niet met me eens overigens dus voor hetzelfde geld is morgen al weg.

• Harmpie

Hoe weet jij nu dat ik een paardekop heb?

• Harmpie

Afgesproken ! Jij blijft hier wachten ! Enne . . . niet weggaan.

*****americanx***** schreef:

>

> Kunnen we niet wachten of hier misschien iets gaat

> veranderen, wat ik eigenlijk niet nodig vin, je krijgt weer

> een aantal vrschillende prikborden en dan weten de mensen

> niet waar ze heen moeten en komen ze dus niet meer terug.

>

> Gr Martin