ongeloofelijk maar waar.....

• diel

Okee nou we kunnen anders wel eens een keer over die oplossingen via de mail praten en anders kom ik wel een keer bij je shop langs als je dat goed vind.

zou graag wat uitleg willen over het een en ander.

ik dank je in iedergeval voor je uitleg.

groeten

diel

• *****Klaus Ringmaster*****

De koffie staat altijd klaar.

Groetjes, Klaus.

• RED HOT TATTOOS

ik heb naar zijb werk gekeken dit is zeker mijn topper!!! Ik ga gelijk een afspraak maken , want hij zal het wel druk hebben.lol

• Tattooz

Toevallig weet ik wie die Tattoo Sjors is, die kwam wel is bij onze studio met vragen en hele verhalen om is wat meer over het tattooeren te weten komen. Tattooeren doet hij nu al een hele lange tijd, en zelf denk ik dan, als je al zo lang op mensen tattooeert dan moet er ook een stijgende lijn in je werk zitten omdat je steeds meer eravren word, maar bij hem is het gewoon één groot drama wat hij op de mens weet te prikken.

Geloof dat hij dat vrouwtje wat bij hem zit nu aan het opleiden is bij hem in de studio voor tattooeerder :S

• diel

Hoe kan het dan dat zoiemand blijkbaar toch legaal kan werken

ik ben ook bezig een shopje op te zetten maar dat leek mij dus helemaal niet zo makkelijk best goede en strakke regels en ik denk dan die zijn er niet voor niets.

Het zal best moeilijk zijn om alle regels te volgen maar de hygiene regels zijn toch wel de nummer 1 waar je je aan hebt te houden.

Ik was echt van de veronderstelling dat zoals tattoo sjors werkt dat dit gewoonweg niet mogelijk is.

blijkbaar is de kontrole enz niet zo streng

kan iemand mij daar wat over vertellen?

ik snap er niks meer van ik wil juist alles volgens de regels doen met een kvk enz

groeten

diel

• bart v a

de klant heeft hierin ook een grote rol toch??? een van de dingen die ik t meest hoor en lees dat als je een tattoo gaat laten zetten dat je eerst een paar shops binnen loopt en als er je er GEEN goed gevoel bij hebt, om welke reden dan ook, dat je daar je tattoo dus niet laat zetten. maar idd vreemd dat zoiemand gewoon daarmee door kan gaan…..

• bart v a

oh ja, ik heb ook gehad in zwolle dat je een tattooshop binnenloopt en dat daar vrolijk een hond rond loopt te banjeren, vlak naast waar er gepierced werd, daar ben ik dus ook niet heen gegaan….dus toch maar wat verder weg naar gerrit en richard in apeldoorn! daar is t in ieder geval dik voor mekaar!

• tattoo rice

zo mooi verhaal.

maar wat ik me nu afvraag is dat je iemand af kraakt over zijn werkwijze.

en je zelf omhoog prijst door te vertellen dat je alles laat verbouwen

volgens de regels en zo.

en dat je daarna gaat vragen hoe het allemaal werk.

dan klopt er iets niet.

ik vind eerst bij je zelf kijken dan zorgen dat je het in orde hebt.

als je graag iets wilt weten kan je het ook zo vragen denk ik

zonder andere er bij te trekken.

komt volgens mij bij de meeste collegas beter over.

greetzzzzz

• diel

het klopt dat ik alles laat verbouwen maar dat doe ik naar aanleiding van de ggd amsterdam regels die ik heb verkregen. ik vroeg naar hoe die regels in de praktijk worden toegepast en wat ze uiteindelijk in de praktijk dus betekenen

Dit houd dus in dat het misschien op een andere manier toch goed gedaan kan worden.

dat waren dus mijn vragen. niet dat ik niet weet hoe of wat want dat weet ik wel degelijk.

En nee ik vind niet dat je eerst bij jezelf moet kijken

ik neem niet zulke gevaarlijke risico's met mensen omdat ik weet wat de regels zijn

ook al was ik geen lerend en beginnende dan had ik het nog slecht gevonden van hoe deze persoon werkt

als jij naar de garage gaat om je auto te laten nakijken kijk je dan ook eerst bij je zelf nee toch.

maar als je ziet dat je garage je auto op kratten zet gaat je toch ook afvragen waar die mee bezig is.

groeten

• Harmpie

Volgens mij ben jij net zo een fantast als die Sjors !!!

En mogelijk schrijf je dit bericht omdat ie jou geen bakje koffie heeft aangeboden !