Zaterdag j.l. loop ik gezellig rond op de witte markt in heinenoord
gezellig op de markt. plots zie ik daar een kleine tattooshop, tattoo sjors,
leuk denk ik ff kijken.
Maar tot mijn grote schrik contateer ik het volgende: hij zet de carbon al zonder handschoenen aan, maar ja okee, daarna zie ik dat de tattoo aparaat niet is verpakt, ook het snoer is niet verpakt, en tot mijn grote schrik ook niet de spuitbus.
Ik ben toch maar eens gaan vragen waarom hij dit niet doet tegen kruisbesmeting,
allemaal onzin zegt hij, en graait nog eens in de uierzalfpot die hij naar eigen zeggen ook weer zal gebruiken bij de volgende klant, ik doe toch nieuwe handschoenen aan zegt hij en ik gebruik disposebels. Ik vraag aan hem hoe het mogelijk is dat hij met deze werkzijze in het bezit kan zijn van een ggd rapport.
heel simpel was zijn antwoord je geeft ze een bak koffie en schuift wat onder de tafel en ziezo geregeld.
alle regels die er zijn, daar kun je de helft van vergeten dat is allemaal onzin, als je je hieraan houdt kun je nooit voor jezelf werken.
en ja de ggd is ook erg duur kost wel 450 euro als ze langskomen, hallo we praten hier wel over mensen waar je mee moet gaan werken…
ik vraag nog eens verder je gebruikt dus ook de spuitbus gewoon weer bij de volgende klant, ja hoor geen probleem terwijl hij met zijn handen nu de prullebak opent en het doekje weggooit.
alweer een hele foute handeling nu heb je de prullebak besmet.
ach ja die regels zijn er niet voor hem blijkbaar.
Ik zie de vrouw nu ineens niet meer zo lachend op de stoel zitten
Hij vertelde haar net ik heb goed en slecht nieuws voor je je bloed en nee het is niet blauw.
dit betekent dus dat de uierzalfpot, de spuitbus en de prullebak allemaal besmet zijn met wie weet de engste ziektes.
ik ben erg geschrokken dat dit gewoon mag en zelfs een ggd rapport heeft liggen
Ik als beginnend tattooeur die alles volgens de regels doet en dus nog flinkt spaart voor de autoclaaf b enz en daarom nog geen mens heeft aangeraakt totdat ik volledig alles volgens de regels kan doen en dus mijn hele kamer laat verbouwen met een aannemer zodat ik aan alle regels voldoe voordat ik begin
ben toch erg beduusd dat dit zo makkelijk word toegestaan.
ik wens die vrouw dan ook alle goeds toe en laat je aub testen
je weet maar nooit.
Sorry tattoo sjors maar ik kan voor je werkwijze geen goed woord over hebben
je neemt zoveel risico met andermans leven, dit kan gewoonweg niet.
http://tattoosjors.theanimal.nl/