Gezocht KAREL

• RED HOT TATTOOS

meestal zijn er overal twee van, de echte en de nep. Zo iets was ooit ook in rotterdam aan de gang,lol

Van mijn bedrijfs naam zijn er ook al drie nieuwe op gedoken op internet, ja niet veel mensen zijn echt creatief.

• ***** Intiem *****

Als dit de echte karel zou zijn dan moet zijn leeftijd bijna 80 zijn hahahaha.

En zoals ik hem kort geleden heb gezien en gesproken is deze karel niet zo oud .

En nee ik ben niet jaloers hoor , vind het heel leuk dat ie hier zit , heb er meer klanten door gekregen , mijn dank hiervoor.

• jonkvrouwhelene

Nog ff en dan is de echte Karel 100!! Ja duh, het maakt geen reet uit wat je op t prikbord zet; het is gewoon de enige, echte Karel. In Mokum noemen ze dit neringziek!! Als je niet bang bent voor concurrentie, waarom zet je dan van die achterlijke dingen op t prikbord? Ik begrijp niet waarom je je tijd zit te verdoen met dit soort onzin op het prikbord te zetten. Ga lekker prikken, MAN!!!

• Michel

Ben vanmiddag bij de enige echte KAREL geweest!!

zeker mooie shop,kunnen anderen nog wat van leren!!

• *****Down4Life*****[info]

Jullie hebben het over Tattoo Karel die vroeger in Groningen z'n shop had en die getrouwd was met Dineke?

Later zijn ze nog naar Duitsland verhuisd, ergens in de buurt van Oldenburg, en hebben daar een shop geopend.

Groeten, Ellen

• jonkvrouwhelene

Yep that's him

• Dieneke

TER INFORMATIE!!

Karel woont sinds 2005 in Kolham.

Oldenburg, Leeuwarden klopt allemaal. Heb geen zin zijn levensverhaal te vertellen maar wil wel iedereen bedanken voor de leuke reactie's Iedereen die Karel kent weet dat je altijd welkom bent en dat de KvK inschrijving al meer als 30 jaar bestaat. Ook de GG en GD en de Keuringsdienst zijn op de hoogte van zijn werkplaats en zelfs de Belastingdienst weet ons al heeeeeel veel jaren te vinden.

Was heel leuk Michel weer te zien!

En ook al die andere mensen die al vele jaren weten dat er maar een Tattoo Karel is,vraag maar aan de Angels wie hij is.Karel leeft trouwens voor ingewijden al jaren bekend volgens het motto “Je krijgt wat je geeft”.

Dieneke.

Kerkstraat 14,

9601 AK Hoogezand.

Tel. 06-30452020.

• Michel

Ik vond het ook weer mooi om jullie weer eens te spreken en hopelijk houden we contact,ook de groetjes van mijn vrouwtje en tot gauw maar weer!

• utt grunn

hoi dieneke ik ben blij dat nu iedereen weet dat er maar een tattoo karel is hier bij ons in hoogezand.

ik hoop dat ik zoals we in ons gesprek een paar weeken geleden (voor mijn vakantie) gauw langs kom om een mooi plaatje te zetten bij jullie mijn eerste is gezet door karel en wil er nog meer van hem.

tevens ben ik blij dat ik op deze manier een beetje reclame heb kunnen maken voor jullie

oke veel plezier en hoop voor jullie veel klanten

de red devil/en red sonja

• Dieneke

Bedankt!

En was de vakantie leuk? Niet te bruin geworden hoop ik(ha ha) En ook Michel hoop je gauw weer te zien.

Ook de rest van de mensen tot ziens en de koffie staat altijd klaar.

Dieneke