Tjee intiemetje dat riekt naar jal…… hahahahah Je bent niet goed geinformeerd jongen. Schitterende shop en natuurlijk de echte Karel.
Hahahahahaha nu laat je, je toch echt wel te kijk zetten hier Roelfje, ik had al eerder een reactie van je verwacht en ja nu is hij er dus eindelijk gekomen. Dat je die studio zou afkraken was bij mij al te bekend kereltje zielig hoor om je collega concutrent in je eigen dorp onderuit te halen, denk je hiermee klanten te winnen of ben je bang die paar klanten die je hebt nu kwijt te raken aan die tattoo Karel.
Ik wil deze Karel nog ff waarschuwen, reken erop dat je nu een hetze tegen je kan krijgen en dat je aan alle kanten door deze meneer van Intiem zwart gemaakt gaat worden, dit heeft hij al bij meerdere studio's geprobeerd en gedaan. Dus vadaar ff deze waarschuwing richting Karel en zijn klanten.
Gr martin
Zie hier twee berichtjes van het piercing prikbord;
Auteur: *****RIVAL***** (—.adsl.wanadoo.nl)
Datum: 17-03-2006 12:07
kiet.
er zijn uiteraard ook piercers die andermans werk afkraken om zelf maar GOED te willen zijn.
ze doen dan net alsof de piercing niet juist geplaatst is om jou de indruk te geven dat zij het beter hadden kunnen doen!
eerlijk gezegd hou ik niet van die mentaliteit!!!!
gr marga
en de reactie hierop;
Auteur: ***** Intiem ***** (—.hooge1.gr.home.nl)
Datum: 18-03-2006 23:50
Ja dat zie je hier op de chatchannel heel vaak gebeuren en wel omnder valse namen om zo reclame te maken voor hun zelf , sommige zijn er goed in zodat de beheerders hier er zelfs in stinken.
Jammer dat men zo het forum verknoeid.
Het is welliswaar niet onder valse naam ( iets dat wel waardeer ), maar wordt ook niet in deze topic 'n studio afgekraakt door een collega, zonder dat deze hiervan op de hoogte is, en zich dus verweren kan.
He even een berichtje van mij……..Waar zijn we in vredesnaam mee bezig??????Zijn we uit de schoolbanken gestapt ofzo…….stelletje kleine kinderen hoor.
Jij daar Roel van de intiem……..vind het walgelijk dat jij je collega,s zo de grond in trapt.Wat mij betreft moet je nooit geen klanten weer krijgen met je kindelijk gedrag.Wees eerlijk Karel heeft de naam….als jij dat ook nog hoopt te bereiken zou je je toch heel anders op moeten stellen.
Maar goed ik denk toch zelf dat jij zo langzamerhand je spulletjes wel kan inpakken en dat heb je toch grootste deel aan je zelf te danken hoor.
Jammer dat jij je zo opstelt………had je toch anders ingeschat maar je valt me vies tegen.
gr red sonja /red devil
Let maar op mijn woorden, hij (die Roelf van Intiem) zal zeker een haat campagne beginnen tegen de shop van Karel. Dit heeft hij ook bij meerdere studio's gedaan en een daarvan zat vlakbij Hoogezand, die man tattooeerde bij zijn café.
Hij heeft het ook bij mij geprobeert en ik zit ruim 250 km bij hem vandaan, maar ja zielige mensen hou je altijd, maar hij is wel het topje hierin en zeer afgunstig. Als je niet naar zijn mondje praat, ja dan ben je verkeerd.
Zal me niks verbazen als hij straks weer een nieuwe versie maakt van zijn “tattoo info site 2004” die hij destijds had gemaakt en dit onder de namen van fictive personen onderhield. En dit blijven ontkennen, terwijl via ip adresssen en mail adressen het allemaal uitkwam bij tattoo Intiem.
Gr martin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?