Op zich heb je gelijk, echter zijn er bepaalde uitzonderings gebieden. Een land behoudt een aantal rechten om zijn eigen wetten te maken.
ik ben wel geen collega van jullie, maar ik had een vraagje.. gaat het met de europese wet niet zo dat het gebruikt word als aanvulling en niet als overstijgende wet?? verder vind ik et een goede zaak dat jullie allemaal zo bezig zijn met die wetgeving op tattoeren en piercen, word tijd dat er goede en strakke regels op komen!! veel succes!
Europese wetgeving is altijd bepalend ! Een landelijke wet kan daarop wel aangevuld cq aangescherpt worden. Als bv in de europse wetgeving komt te staan dat de minimum leeftijd voor het krijgen van een tattoo, 18 jaar is. Dan kan de nederlandse wetgeving daar geen 14 jaar van maken. Wel kan de nederlandse wetgeving er als minimum leeftijd 20 jaar van maken.
Of als de europese wetgeving zegt dat er tijdens het tattoeeeren handschoenen gebruikt moeten worden. Dan kan de nederlandse wetgeving zeggen dat in nederland altijd handschoenen van dit of dat type gebruikt dienen te worden. Dus de nederlandse wetgeving moet altijd een aanvulling zijn.
Harmpje met zn harpje
dare schreef:
>
> ik ben wel geen collega van jullie, maar ik had een vraagje..
> gaat het met de europese wet niet zo dat het gebruikt word
> als aanvulling en niet als overstijgende wet?? verder vind ik
> et een goede zaak dat jullie allemaal zo bezig zijn met die
> wetgeving op tattoeren en piercen, word tijd dat er goede en
> strakke regels op komen!! veel succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?