Voor de collega's - Tattoo Safe

• Tureluur

Ik heb ooit aan een Gouden Gids meneer gevraagd wat Bodyflair ongeveer kwijt is per jaar met in iedere Gouden Gids van Nederland een grote advertentie te zetten.

Rekening houdend met de korting kwam die meneer op ongeveer 300.000,- (jawel! drie-honderd-duizend) ouderwetse guldens.

Ik ken geen enkele studio die dáár tegenop kan prikken…..

Geeft te denken nietwaar?

• Tattooz

Ja dat was die aflevering ja hahahahah

• Gerrit

Miranda is een SuperWijf !!!!!!!!!!

En dat ben je bij mij niet gauw !!!!

• IREZUMI

Tja, hij is wel de bekendste artiest van nederland met de meeste ervaring, zoals hij zelf roept, ha ha, het zal voor hem dan geen probleem zijn om zoveel op te hoesten voor reclame hij is immers de de bekendste, meeste ervaring, de enige echte…………?? wat ook aan de foto's van zijn werk te zien is….uhm…???

• RED HOT TATTOOS

Maar de mensen van de goudegids hbben mij ook ooit verteld dat hij dit verdiende met het weglaceren.

• ruud

leuk dat hij t wil verplichten daarom heeft ie zich natuurlijk ook in het groepje wat met de overheid aan de praat is geweest vwb de hele regelgeving gedraaid

als je in het verslag kijkt wie er allemaal aan de besluitvorming hebben meegewerkt wordtnaast mensen van de nbt vwa ggd en dergelijke “zijn” naam ook genoemd “bob moelker” rara kanariepiet……………

gr ruud

• ToeTagTattoo

dan krijg je ook een idee waroom deze regelgeving zo belachelijk onprofessioneel is…

• *****americanx*****

Klopt helemaal mee eens.

Daarom is het dus ook belangrijk om ons te verenigen met elkaar en te strijden tegen deze onprofessionele wet die er gaat komen.

Dus wees allemaal verstandig en sluit je aan bij de VVLK of één van de andere 2 bonden.

Gr martin

• ToeTagTattoo

ik denk nog steets de enige echt emanier om iets te doen is bij een europeese vereeniging mee te doen. want europees recht gaat over landelijk recht dus ook komt er een wet voor nederland, zodra er een voor europa is, verfangt deze de nederlandse… of heb ik daar iets gemisst.

• Roy

Kun jij niet eens keer kappen met dat irritante gespam van die schemerclub van je?

Ik word er echt niet goed van.