zeer ontevreden

• jonkvrouwhelene

Volgens mij bedoelt ze niet dat de tekening kinderachtig is, maar de manier waarop ie gezet is..ik denk dat ze m gewoon niet mooi gezet vind, misschien heeft ze zich niet goed uitgedrukt. tja..je hebt tattoeerders en je hebt tattoeerders…

• jonkvrouwhelene

ik d9 trouwens dat ik de enige was die nog wakker was hier…hahahaha

• jonkvrouwhelene

nou ja wakker….d8 moet t zijn….(blond he)

• Lotje

Heeeeeeeee. ik zag dat jij ook op DEn Helder was. ……Ooit prikte ik daar . Weten ze wel hihi :D . Ben daar er afgedondert. Om niks eigenlijk . Je moet maar een politie agent hebben als webmaster ;)

Heeeeeeee. wil je ze daar de groeten van mij nog eens doen . Met Co mail ik af en toe . Doe vooral Sjimmie de groeten dan als je wil.

Bedankt al vast

Groetjes kusssss…….

• Lotje

Ik denk dat je dat gelijk wel kan zien hoe de tattoo er uit ziet . Kan je naar mijn indenken toch gelijk zeggen . ??

• jonkvrouwhelene

Ik heb ze de groeten gedaan ook Sjimmie….

• Tattooz

jij ben echt geschift

• Gerrit

diana schreef:

Kan je een schadeclaim indienen als een erkende tattooeerder

je tattoo slecht heeft gezet? De mijne lijkt wel een tekening

van een kind en ik baal er vreselijk van.

………………………………………………………………………………………………………….

De vraag was of je een schadeclaim kan indienen !!

Da zou je inderdaad kunnen doen met behulp van een advocaat.

Ten eerste een “erkende” tattooartiest wil niet zeggen dat het ook een “goede” artiest is. ( wat is erkend en door wie…….omdat hij/zij in de goude gids staat ?)

Hij/zij is misschien hygieenisch wel helemaal in orde maar in de uitvoering van het uitgekozen plaatje niet in staat om aan jouw wensen te voldoen.

Op het moment dat de artiest klaar is met zijn opdracht vraagt hij/zij aan jouw om de tattoo in de spiegel te bekijken (voordat de tattoo wordt gezet behoort dat ook gedaan te worden ) naar het resultaat ervan.

Dit hoort gelijk goed en naar tevredenheid te zijn. Is dit niet zo dan hoor je de artiest hiervan in kennis te stellen. Durf je dat niet om een bepaalde reden dan doe je dit na een aantal dagen door er persoonlijk even heen te gaan.

De reden waarom jouw tattoo niet is geworden zoals jij had gehoopt weet ik natuurlijk ook niet.

Wat denk je te bereiken met een schadeclaim ?

Je tattoo zal kinderachtig blijven al krijg je er 10 000 Euro voor.

Daarom is het zo belangrijk niet naar de eerste de beste zogenaamde tatoeeerder toe te gaan die goedkoop is en direct de tijd heeft om de tattoo te zetten.

Denk er goed over na en bespreek met degene die je uitgekozen hebt om jou voor het leven te tekenen goed wat je wil en wat er wel en niet mogelijk is………en heel belangrijk……..foto's bekijken !!!!!

• Lotje

Waarom ?// omdat ik bekt????Of wil jij gewoon wat schrijven?//

• Lotje

jaaaaaaaaaa gossie goed zeg . Zag het staan . Nogmaals bedankt. Als het er maar niet afgehaald word daar hihi……. je weet maar nooit.