hoi klaus.
je verteld wel van dat er ook mensen zijn die alles van de zijlijn volgen en nergens aan mee werken maar het valt ook niet mee voor die mensen
bij wie moeten ze zich aan sluiten?! de nbt/vppn of de vvlk.
ik zit tot nu toe ook al 12 jaar in het vak ben ook begonnen met thuis prikken zoals de meeste tatoeerders zijn begonnen.
toen was het nog niet zo gemakkelijk om aan je spullen te komen en er waren maar weinig studio's die je wilde helpen.
tegen woordig hoef je maar op markplaats of speurders te kijken en je kunt spullen bestellen/kopen wil niet zeggen dat het goed spul is maar je kunt wel beginnen.
het zelfde gelt voor leveransiers die zeggen dat ze alleen aan geregistreerde studio's verkopen maar onder tussen wel aan thuisprikkers/beunhazen verkopen en dit weet ik van na bij.
als jij mij kunt zeggen wat ik het beste kan doen om mijn toekoms veilig te stellen want daar gaat het om! dan doe ik het graag.
want tot nu toe zit ieder elkaar in het vaarwater.
en zie ik niet het nut in om mij bij iemand te gaan aansluiten.
en daarom kijk ik liever van de zijlijn mee en zie dan wel wat er komen gaat.
tot nu toe werk ik volgens de regels van de ggd en als ze veranderen verander ik mee als dat betekent dat ik duurder uit ben met mijn inkopen en aanschaf van spullen is er maar 1 de duper en dat is de klant want die moet dan meer gaan betalen.
en dat is niet alleen in onze werk