Deelbare tattoo tube

• jrt

Hoi,

Ik heb een vraag.zijn dit dezelfde als die ik op marktplaats heb aangeboden??(deelbare grips )

• Hugh

Hoi,

ja dat klopt. Hoezo?

• jrt

was even nieuwschierig.Ik dacht dat er weer wat nieuws was.Dus het is al in de handel.Heb je er dan geen site van zo dat je jou product kan promoten?

• Hugh

Hoi

ik had in het verleden wel een site www.ultrasafetube.nl ,maar door omstandigheden ben ik niet in de mogelijkheid geweest om dit te promoten.

Ik had of heb nog steeds een zakenpartner maar die heeft het heel druk met zijn eigen bedrijven, deze hebben helemaal niets met tattoeren te maken.

Deze persoon had ik in het verleden contact mee en vertelde hem mijn idee. Hij vond het vanaf het eerste moment een goed idee ondanks dat hij helemaal niets met tattoeren te maken heeft en er dus ook geen verstand van heeft.

Maar de logica en de voordelen overtuigde hem en zo bood hij aan mij financieel te helpen.

Kort geleden heeft hij mij aangegeven er mee te willen stoppen omdat hij er gewoon geen tijd meer voor heeft.Nu geef ik hem daar geen ongelijk in maar er staat nog wel een patent met vele mogelijkheden op mijn naam.

Van bankwerken en metaal draaien heb ik geen verstand en heb de financiele kant ook niet tot mijn beschikking om dit te kunnen realiseren.

Vandaar ook mijn vraag om advies van iedereen die hier een goed idee over heeft.

O en nog wat anders (dit geld voor ONS allen):

Ik heb gister mevr J Worp een mailtje gestuurd of het voor mij verplicht is een voorvacüum sterilisator te hebben:

Beste Joan Worp

Ik heb nu al een tijdje het patent van de deelbare tube op mijn naam staan, en heb daar nu eigenlijk wel een paar vragen over.

Mag ik, als ik gebruik maak van de deelbare tattoo tube, een stoomautoclaaf gebruiken van het type S met droog programma.

Hier bedoel ik dus een autoclaaf zonder voorvacüum mee.

Ik weet dat in de richtlijnen staat dat een voorvacüum voor iedere tattoo en pierce-studio verplicht is, maar ik maak gebruik van massieve instrumenten en heb daarom geen voorvacüum nodig, toch???

Met vriendelijke groet

HRWP. Stoffers

Middelzand 4425

1788 JE Den Helder

hrwp.stoffers@quicknet.nl

En dit was haar antwoord:

Beste Hugh,

Ja, als je geen holle instrumenten hebt mag je gebruik maken van een autoclaaf, type S, maar wel voorzien van een droogprogramma. Dat betekent dat een type N, dus niet toegestaan is. In de landelijke richtlijnen zoals die nu op de website van het LCHV staan (www.ggdkennisnet.nl/lchv onder het kopje tatoeëren en piercen) staat dit ook zo aangegeven.

Vriendelijke groeten,

Joan Worp

Projectleider Landelijk Centrum Hygiëne en Veiligheid

Postbus 2200

1000 CE Amsterdam

tel 020 555 5415

fax 020 555 5671

e-mail: jworp@lchv.nl

dus mijn verhaal over het niet nodig hebben van een voorvacüum blijkt gelukkig wel te kloppen.

groetjes Hugh

• jrt

hoi,

waarvoor maak je dan niet een site.je kan op meerdere plaatsen zelfs gratis een site laten hosten.denkend aan een tk domein of cjb.net.Heb je in ieder geval al wat reclame.En ik denk dat je er vast nog wel een aantal op voorraad zal hebben.Ik gun iedere ondernemer zijn boterham ,maar je moet er ook wel wat energie in steken.Ook lijk mij een kleine aanpassing wat beter,bijvoorbeeld nu zit er een ring met een imbusje op om het 1 geheel te maken.Is het niet beter om er een baljonet sluiting op temaken??en dan het liefst boven en onder,want anders blijf je toch nog problemen houden met schroefje kwijt of doorgedraaid,en niet perfect sluitende delen.Maar dit zijn suggesties .Ik weet de beste stuurlui staan aan de wal.Maar ik hoop voor je dat als je naar een klein staal bedrijfje toegaat dat hun best het 1 en ander voor je kunnen betekenen.

• Hugh

Hoi

ik kan niet anders dan je gelijk geven maar een website had ik al die heeft twee jaar bestaan en dat leverde mij de verkoop van een twintigtal tubes op.Deze tubes zijn uit het buitenland afkomstig want in Nederland ben ik al bij een aantal verschillende metaalbedrijven geweest.

De productiekosten waren toen in NL te hoog.

Wat die bajonet sluiting betreft kan ik zeggen die is er ook al maar die is niet door mij gemaakt maar door iemand die dacht dat ik een geintje maakte toen ik zei dat ik het patent al had.Hij heeft dus geprobeerd er met mijn idee vandoor te gaan.Desalniettemin heeft hij wel een hele mooie tube laten makenIk heb hem gevraagd samen te werken maar ook hij heeft het te druk om hier mee verder te gaan!En ik heb de financiele mogelijkheid niet!En er zijn ook andere omstandigheden waaarom ik dat zelf niet kan.

Tot nu toe is de deelbare tube niet echt levensvatbaar geweest maar daar zal volgens mij nu wel verandering in komen, althans dat hoop ik.

Ik ga zeker weer een website maken en misschien word het toch nog wat

groetjes Hugh

• jrt

hoi,

Ik hoop voor je dat het gaat lukken.Patent aanvragen kost een hoop geld.Ben zelf ook met iets bezig voor een patent op aan te vragen.Overigens niet met ons vak te maken heeft .En ik heb eerdere berichten gelezen in onder andere tattoo planet.

groetjes

• Hugh

Hoi

het patent heb ik al op mn naam staan en dat heeft inderdaad een hoop geld gekost.En dat je al eerdere berichten heb gezien in de tattoo planet dat komt omdat ik werk onder de naam Moby.Ik heb onder die naam hier al eerder een bericht geplaatst“van pro naar beunhaas”.Datzelfde is ook in de tattoo-planet geplaatst.

Ik hoop dat het alsnog een succes zal worden omdat de deelbare tube qua hygiëne toch meer te bieden heeft.

groetjes en bedankt voor de positieve reacties

• *****Klaus Ringmaster*****

Een soortgelijke tube als de jouwe staat te koop op de site van een Nederlands tattoo supplier (en hij nog niet eens zo gek duur). Als jij het patent hebt, en zij bieden een soortgelijk produkt aan, zijn ze daarmee dan toch in overtreding?

Groetjes, Klaus.

• Hugh

Hoi

zou je mij in een persoonlijke mail de naam en de website van deze suplier kunnen sturen.Want als dat het geval is ,dan is hij in overtreding.Misschien kan ik er wat mee en pakt het voor biede patijen goed uit.

groetjes Hugh