Ik heb het patent op de deelbare tatto tube.Deze niuwe tube heeft als voordelen dat hij beter te reinigen en te steriliseren is.Tevens word de kans op overdraagbare ziektes zoals HIV en Hepatitus verkleint.De kans op littekenvorming tijdens het genezen van de tattoo word ook verkleint omdat de naalden in de tube gelegd kunnen worden.Omdat de naalden niet meer van bovenaf de tube ingeleid hoeven te worden verkleint dan ook de kans op beschadiging van de naalden.
Omdat ik te maken kreeg met de regelgeving bedacht ik dat als de tubes niet meer hol zouden zijn ik dan ook geen voorvacuum sterilisator nodig zou hebben.
Ik heb zwart op wit van de GGD in A'dam deze voordelen op papier staan.
De deelbare tube staat ook vermeld in de nieuwe richtlijnen van de GGD te A'dam.
Ik kon ook kiezen voor kunststof ,maar uit eigen ervaring en die van andere kan ik zeggen dat dat niet echt werkt!
Ik raad hier absoluut niet het gebruik van een voorvacüumsterilisator af.Integendeel zelfs!!Het feit dat er meer voordelen zijn dan alleen het niet nodig hebben van een voorvacüumsterilisator telt voor mij zwaarder.
Het patent staat zo beschreven dat het principe van het delen voor elk hol medisch instrument geld.
Dus ,wie ziet hier brood in om dit patent met al zijn voordelen van me over te nemen doe dan een goed bod, of geef mij het advies hoe ik hier mee verder moet.