Voor en Na

• *****Klaus Ringmaster*****

Wolf (en Koos) zijn morgen (vrijdag) gewoon weer open. Op jouw site zie ik dat je nog steeds (tijdelijk) gesloten bent.

Klaus.

• paolo

Wat ik niet goed gezet vind is het elfje,(mijn mening) had niet gelezen dat die er niet bij hoorde,verder vind ik het dan goed opgelost zo, ziet er goed uit, word helemaal top….

Greetz Paolo

• wakeboard

Haha waarom die plotse omzwaai ??? Geschrokken van de reacties? En naar ik verneem ben je zelf tattoeerder, dan zou je toch zelf beter moeten weten dat zo'n reacties echt niet gepast zijn.

• swuk

Heeft er eerst een nachtje over geslapen………….

• paolo

t….. voor jou swuk….

tekst aangepast door beheerder

• Risky

Gezellige mensen hier….

• koos voos >FTW<

Paolo,

Ondanks dat je terug gekomen bent op je eerdere stellingname hier, wil ik nog even het volgende kwijt….…..goed lezen is schijnbaar net zo moeilijk als tatoeëren.

Ondanks dat je het Elfje niet mooi vindt, welke niet in onze de studio is gezet, vind ik het belachelijk en arrogant om werk van een ander af te kraken en de drager hiervan onnodig te kwetsen!

Ook je opmerking: “Het idee is leuk, maar de uitvoering vind ik wat minder maar dit is mijn mening,maar als jij het maar mooi vind, en dan moet je er voor gaan” …

Tja als je met zo'n houding al je klanten behandelt die bij jou in je ?shop? komen, met het werk van een andere tatoeëerder dan jou zelf, zal je wel kunnen bogen op een zeer uitgebreide klantenkring?

Dit ongenuanceerd afkraken van een andermans werk is erg gemakkelijk om zo hierbij jezelf (of werk) boven een ander te plaatsen. Ik vraag me af of de door jouw gesuggereerde expertise in deze gestoeld is op enige ervaring of inzicht, zo ook de kwaliteit of artistieke input van jouw werk. Dit is niet te zien, noch te beoordelen op je website.

Koos Voos

• *IREZUMI*

Paolo,

Laat eens wat werk van jouw zien, ik ben echt benieuwd.

• paolo

Koosieeee, hahhaha

Ik kraak jou werk zoiezo niet af..!!!

Ik heb ook nergens staan dat ik een top tattoeerder ben, iedere prikker heeft zo ze eigen ding,

Maar ja zij zet het op het forum dus ja mag je ook wel een beetje commentaar geven toch..?

Ik recpecteer iedere tattoeerder,zelf heb ik het jarenlang gedaan met veel plezier, maar naar hele nare omstandigheden en alle bijkomende shit heb ik besloten me shop verlopig te sluiten..

(goed lezen is schijnbaar net zo moeilijk als tatoeëren.)

Tattoeeren is niet moeilijk, je kunt het of je kunt het niet…

Inzicht is niet aan te leren, heb je of heb je niet, plaatje overtrekken kan iedereen toch.

Wat een jankers zeg..

Paolo

• Linda

Goh paolo,

wat reageer je heftig zeg…zeker onzeker…tsja das míjn mening maar hoor…

Mag ik je er wel op wijzen dat jíj degene was die het eerst niet goed had gelezen wat Natasja had geschreven…

EERST KIJKEN EN DÁN ZEIKEN paolo!

Voor Natasja; Ik vind je eerste elf wel mooi, en hij is ook mooi gezet.

De uitbreiding vind ik erg mooi en past goed bij je eerste elf!

Ik wens je er veel plezier mee en succes met het uitbreiden. Ik hoop dat je dat ook nog ooit eens laat zien….!

Groetjes, Linda