Voor en Na

• Natasja

Hoi iedereen,

Ik ben afgelopen dinsdag weer naar de tattooshop geweest en ben eindelijk begonnen met het afmaken van mijn arm :-P

Over 3,5 weken heb ik weer een nieuwe afspraak staan om er verder aan te werken (DUS hij is nog NIET af)

Dit was het eerst:

En dit is er nu van gemaakt:

Groetjes Natasja

PS de elf die er al zat is niet door dezelfde tattooerder gedaan…

• paolo

Mischien verstandig om een beetje rond te kijken bij andere artiesten, Moest je hier ook voor betalen….?

Gr Paolo

• Natasja

Hoezo?

• Magic

Hey hey!

Ik vind het gaaf hoor, wat komt er nog bij? Word het een hele mouw of gewoon een grote plaat?

Ben benieuwd hoe het word als het af is :D Maar daar plaats je toch ook wel foto's van he? Neem ik maar ff aan :D In ieder geval gefeli met je nieuwe aanwinst, ik vind het erg mooi geworden!

groetjes Magic

• paolo

Het idee is leuk, maar de uitvoering vind ik wat minder maar dit is mijn mening,maar als jij het maar mooi vind, en dan moet je er voor gaan….

Gr Paolo

• Natasja

Wat vind je er niet mooi aan dan Paolo?

Magic: ik weet nog niet zeker of het een mouw wordt, ik zie wel wat hij allemaal in gedachten heeft :-P

Maar vervolg komt zeker ;-)

Groetjes Natasja

• wakeboard

Oh ben jij de expert mss ??? Moest je er ook voor betalen, wat is dat voor een stomme opmerking?? Wat jij ervan denkt heeft niet echt belang, als Natasja hem maar mooi vind, smaken verschillen nu eenmaal.

@ Natasja

Ik vindt hem wel chique, ok het is niet bepaald mijn smaak maar ik vind wat je tot nu al hebt wel heel tof. Komt er ook nog meer grijs bij of blijft die ene elf alleen grijs???? Grijs en zwart is nl meer mijn smaak.

ene trek je van die opmerking van “expert” paolo maar niks aan, is weer enkel een persoon die zich hier wat intressant wil maken.

• Natasja

Hoi Wakeboard,

Ach ja je hebt van die mensen he…

Maar waarschijnlijk wordt die elf ook nog wel bij gewerkt met kleurtjes, maar ik denk dat je nu meer kleur zie dan dat moet, hij is namelijk best blauw :-P

Groetjes Natasja

Is wel makkelijk zo's klein kacheltje met dit weer hihihih

• *****Klaus Ringmaster*****

Ja, daar moest ze inderdaad voor betalen.

Klaus.

• *****Klaus Ringmaster*****

….. verbaast me ook niks hoor…………….kwalitatief goed werk………………gedaan door een kwalitatief goede tatoeërder die weet waar ie mee bezig is…………….gedaan met produkten die door iedere overheidsinstantie zijn goedgekeurd……..door een tatoeëerder die weet wat het moet gaan worden tegen de tijd dat het helemaal af is……………en zo kan ik nog wel even doorgaan…………

Klaus. (die heel veel op advertentiesites zit te “bladeren” omdat ie dat nou éénmaal leuk vind om te doen).