designwedstrijd !

• Tattooz

Kijk, als je goed had gelezen bedoelde ik jou niet, maar Dombo.

Maar nu vind ik je dus wel een mongool, omdat je dus niet goed leest en mij dan nog is in 1 zin weet te plaatsen met die Dombo.

• tribalwood

hoi tattooz,

Mijn welgemeende excuus.. ik had over je laatste berichie heen gelezen waardoor ik het inderdaad allemaal wat verkeerd begrepen heb dan.. en nu ik goed kijk zie ik ook aan die streepjes dat je op dombo reageerde.. het is voor de eerste keer dat ik aan zo'n forum deelneem..

Ik werk trouwens met mongolen, das mijn tweede baan zeg maar.. erg leuk om te doen. Ik doe dit nu al een jaar of vier en vind het nog steeds een voorrecht..

ik hoop dat je mijn excuus aanvaard.. en meedoet aan de wedstrijd !

erik

• Tattooz

Mijn excuus ook, maargoed, je begrijp me punt wel. en ik de jouwe.

;)

• Dombo

Even voor alle duidelijkheid, ik wil niemand op zijn hart trappen, maar mijn idee (en mijn mening) is dat Tribalwood die designwedstrijd alleen maar gebruikt om reclame te maken voor zijn site en volgens mij noemt men dat spam of in het nederlands: ongevraagde reclame.

• ***** Intiem *****

Zucht………………………..

Dan zou ik dus ook aan reclame doen hier net als iedere tattoo en piercing shop bezitter die hier advies en of raad geeft ????????

Lijkt mij het zelfde , en ben niet eens blond hoor , maar kaal……..

M.v.g. Roelf ( een Bezitter hahahaha )

• coolio

Hou in vredesnaam op met die tribals heb ff gekeken .ga meubels maken figuurzagen, schilderen, houthakken,babysitten of zo wat je nu doet is niks tribalwoodpecker!! ik wil die prijs ook niet bah

• Red Hot Tattoos

Hou je rustig coolio ,"daadelijk ruilt ie zijn figuurzaag in voor een tattoo machine.! lol

zit ie in zo'n schuurtje ook nog te prikken.

• Red Hot Tattoos

geinig gedaan!! leuke foto!!

• tribalwood

yoo coolio,

www.tribalwood.com/nl/kiss%20my.htm

wanna be nep-rapper…