designwedstrijd !

• tribalwood

Hallo allemaal,

ff voorstellen…

Wij zijn een startend bedrijf dat zich bezig houdt met de fusie tussen tattoodesign en houtsnijwerken, een volledig nieuwe vorm van binnenhuisdecoratie.

Je kunt bij ons je eigen tattoo om laten zetten in een 3 d houtsnijwerk voor bij je thuis aan de muur.. erg gaaf en weer eens wat anders als een schilderijtje voor ikea. Wij hebben ook een vaste collectie houtsnijwerken in de tribalstijl en zijn momenteel ook druk bezig met de ontwikkeling van houtsnijwerken in andere stijlen.

Vandaar dat wij een designwedstrijd uit hebben geschreven.. Wij zijn op zoek naar getalenteerde ontwerpers die ons kunnen helpen met de totstandkoming van deze nieuwe lijn.

DE WINNAAR VAN DEZE DESIGNWEDSTRIJD WINT ZIJN EIGEN ONTWERP IN DE VORM VAN EEN HOUTSNIJWERK !

Voor meer informatie over deze wedstrijd kun je kijken op www.tribalwood.com

Ook zijn we gewoon benieuwd naar de reacties op onze ideeen en producten, dus laat vooral eens weten wat jij ervan denkt !!

De groeten,

Het tribalwood team.

• ToeTagTattoo

ik ga je wel iets opstuuren van wat ik denk dat het mogelijk zal zijn… maar je moet dan wel ook 3d kunnen werken?

• tribalwood

ToeTagTattoo schreef:

>

> ik ga je wel iets opstuuren van wat ik denk dat het mogelijk

> zal zijn… maar je moet dan wel ook 3d kunnen werken?

Graag.. we zijn erg benieuwd naar de inzendingen..

Om je vraag te beantwoorden: De houtsnijwerken krijgen wel 3 D vorm ja.Het is geen figuurzagen..hehe.. Maar dit kan wel met een 2 D tekening bereikt worden.. Wij zorgen er wel voor dat dat goed komt. Helaas kunnen we niet alles maken, dat moet er wel bijgezegd worden..

enkele punten waar je op moet letten:

Zorg dat er geen zwevende delen in je tekening zitten.. het houtsnijwerk moet uit 1 stuk hout kunnen worden gesneden..

Maak de details niet te klein en te fijn.. dit geeft vaak een druk (lelijk )effect.. dit wil niet zeggen dat er geen detail in je tekening mag zitten.. maar zorg wel dat je ontwerp dan groot genoeg is..

Kleuren zijn geen probleem, wij hebben een team van proffesionele airbrushers, maar je ontwerp mag ook kleurloos zijn.. in dat geval gebruiken wij een blanke of zwarte lak om het houtsnijwerk mee af te werken..

Je zou nog eens op onze site www.tribalwood.com kunnen kijken onder de knop tattoo on the wall, daar staan enkele voorbeelden van hoe een 3 d houtsnijwerk er uit ziet dat is gemaakt aan de hand van bestaande tattoo ontwerpen.. Dan zul je wel een idee krijgen van wat er allemaal mogelijk is.

Bedankt voor je reactie !

• Dombo

Ernstige SPAM! enne als ik de site zo zie, loopt het niet zo met de ontwerp wedstrijd:

De uiterste inleverdatums :

Ronde 1: 1 januari 2006 bekendmaking winnaar 3 januari 2006

Wij hebben helaas geen inzendingen ontvangen voor deze eerste ronde ! dus ook geen winnaar..jammer maar helaas.

DUS KOM OP MENSEN !!

WIJ WILLEN HOUTSNIJWERKEN WEGGEVEN !!

Ronde 2: 1 maart 2006 bekendmaking winnaar 3 maart 2006

Ronde 3: 1 mei 2006 bekendmaking winnaar 3 mei 2006

Het winnende ontwerp zal in (kleinschalige) productie worden genomen en zal onderdeel uit gaan maken van onze vaste collectie… cool he !

Wij zullen je een bevestiging sturen als we jouw ontwerp hebben ontvangen, de winnaar krijgt aan het eind van de ronde bericht en zijn/haar naam komt samen met het ontwerp op de website te staan..

De afmetingen van je prijs : 50 cm X 50 cm (afhankelijk van de verhoudingen van het ontwerp kan dit natuurlijk wel afwijken maar dan weet je in ieder geval zo’n beetje wat je kan verwachten..)

• tribalwood

Hallo Dombo,

ik heb naar aanleiding van je reactie even de definitie van het woord spam opgezocht:

Spam wordt gedefinieerd als e-mail die ongevraagd (unsolicited) en in grote hoeveelheden (bulk) wordt verzonden.

Ongevraagd betekent dat de ontvanger van de e-mail niet vooraf aantoonbare, expliciete en op elk moment intrekbare toestemming voor de verzending van de mailing heeft verleend. Bulk houdt in dat de e-mail deel uitmaakt van een grotere hoeveelheid e-mails die elk substantieel identiek zijn. Een e-mail is pas spam als aan beide criteria wordt voldaan.

Ik vind het uitschrijven van een designwedstijd en dit kenbaar maken op een forum dus geen spam… en dat de eerste ronde niet zo goed is gelopen is een feit. We hebben er te weinig bekendheid aan gegeven. Zoals je zelf al hebt gezien op onze site maken we daar ook geen geheim van..

We zijn daar dus nu meer energie in aan het steken.. Dat we hopen dat het onze naamsbekendheid ten goede komt zullen we niet ontkennen. We zijn een jong bedrijf met een volledig nieuw idee waar wij bekendheid aan willen geven, en het is voor ons een manier om met getalenteerde ontwerpers in contact te komen.

Kritiek geven is erg makkelijk he… vooral als je allemaal niet zo goed weet waar het precies over gaat. Dan hoef je het namelijk niet eens te onderbouwen.. We hopen dat je je mening veranderd en nodigen je uit om aan de wedstrijd deel te nemen..

ondanks het feit dat ik het er niet mee eens ben toch bedankt voor je reactie.

• Tattooz

Wat zit je nou te janken man

• tribalwood

ik reageer gewoon op een bericht..

• Tattooz

Zeg het tegen Dombo, niet tegen jou ;)

• Marisa

Tribalwood is ok!

http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/12/02/tribalwood-een-fusie-tussen-tattoo-en-houtsnijwerk/

• tribalwood

yeah.. bedankt marisa.

En het is natuurlijk logisch dat niet iedereen ons ok vind.. zoveel mensen zoveel meningen.. en ik vind het ook niet erg als dit zo welbespraakt uitgedrukt word als dombo en tattooz dit gedaan hebben.. Voor deze mensen hebben wij zelfs een speciale pagina in het leven geroepen op onze site, want wij zijn de beroerste niet.

http://www.tribalwood.com/nl/kiss%20my.htm

(ff knippen-plakken)

Maar we moeten natuurlijk niet uit het oog verliezen waar het om draait..

Een ontwerpwedstrijd waar iedereen met talent een houtsnijwerk kan winnen !

heb zo het vermoeden dat ik jou ken van tattoopedia.. klopt da ?

groeten

erik