BLIJ!

• Mijn laatste reactie

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ja wat zal ik hier nou op zeggen.

Henk verdiend in iedergeval wat meer respect,en Liz haar keuze zou je ook moeten respecteren.

ps En neem van mij aan dat ik weet hoe een tatoe er uit moet zien.

*****intiemfantast******

• liz

WAT EEN GEZEUR EN GEKAT EN NEGATIVITEIT!

Zullen we iedereen in hun waarde proberen te laten?

• ***** Intiem *****

Juist Liz , raad is zelfs niet goed hier .

Vraag maar raak.

M.v.g. Roelf……………….

• Janneke

Hey intiemfantast

Zelfs een lullig tattootje zetten zal mij niet lukken

Ik reageerde enkel op de link van tattoosuckers, dat deze niet volledig is….

Of iemand wel of niet goed kan tattooeren kan ik vanaf een foto niet beoordelen, net zo min dat ik kan beoordelen of iemand die hier antwoorden geeft wel of niet druk heeft met zijn zaak.

Maar ik gezien jouw reactie ga ik ervanuit dat jij beter ingelicht bent over het doen en laten van de beide heren hier, en jij daar dus wel een gegronde reden voor hebt.

Iemand afzeiken die niet aanwezig is is zeer gemakkelijk, ik ben het met jou eens dat dat niet okeej is……..

Waar en door wie iemand zich wil laten prikken dat maakt een ieder maar lekker voor zichzelf uit.

Voor Liz,

Veel succes, volg jouw gevoel.

wat jij prima vindt kan een ander bagger vinden

smaken verschillen nu eenmaal

Grt Janneke

• nico

Nou doe een beetje positief !! tattoos zijn er om je karakter te accentueren en je omgeving op te kleuren,Geen reden om mekaar af te zeiken ,dit is het laatste wat ik erover schrijf want ik kan niet tegen dat negatieve gezwets bah ,,Keep Holland beautiful get tattooed weet je nog wel die slogan van hanky panky begin jaren tachtig?? hou het daar maar op succes Liz

• wakeboard

Is die dan zo moeilijk te maken zo'n afspraak? Of heeft die man zo'n lange wachtlijst? Niet dat ik Schiffmacher niet ken, ben gewoon benieuwd.

• ToeTagTattoo

Ik zelfs als tatoeërder zal echt nooitop die idee komen een van mijn collegas in het openbare aftezeiken… en ik ben er ook in de meeste punten met intiemfantast eens… aleen die sites die hij linkte waren niet echt een goede voorbeld… maar ja, ik sanp dat hele gedoe nou niet. ik hoor in de laatste tijd zo veel over hoe mooi en schoon iedereens studio is en dat is blijkbaar sinds koort de eendige reclame die iemand moet maaken om klanten binnen te kregen. waarbij dann maar die kwalitijd en het tekentalent heelemal niet meer waardeerd word… echt zielig

ik heb trouwens geen idee of dit iemand snapt ik kan heelemal geen nederlands schrijven… allen met bier.

Markus <- had hier geen enkel zin meer in

• Janneke

Markus

Jouw Nederlands is prima, goed te begrijpen

grt Janneke

• Bibi

was duidelijk hoor, begrijp je ook goed ;)

• Natasja

Die sterretjes site zuigt gewoon….

Ik ben mega tevreden over Fine Tattoo Works (sorry ik weet niet of dit mag) en die heeft wel een sterretje…

Ik ben minder tevreden over een andere tattooeerder terwijl vrienden van mij hem weer de beste vinden, het is echt ieder zijn smaak…..