BLIJ!

• liz

Ben zo blij!

Heb eindelijk een afspraak met SCHIFFMACHER!!! Wordt mooi!

• ***** Intiem *****

Met of zonder drank hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SCHIFFMACHER BAR……..

• ***** Intiem *****

Liz moet het allemaal zelf weten waar ze heen gaat , maar men mag wel een waarschuwing geven van hoe en wat.

Als wij iets verkeerd doen worden we op de zelfde manier zo negatief behandeld of nog erger.

Deze man ( SCHIFFMACHER ) zet alle tattooeerders zo in een negatief beeld.

En het is waar met die programma , dus moeten mensen ook niet klagen als er echt iets mis gaat.

Maar sterkte Liz………………????

M.v.g. Roelf……………………………..

• intiemfantast

http://www.members.lycos.nl/tattoosuckersnl/

Kwam ik toevallig ook nog tegen, is misschien makkelijk voor een volgende tattoo

• Bibi

Moet dat een goede site zijn ?

Bodyflair 2 sterren ?? Daarmee is de kwaliteit van die site voor mij al meteen afgedaan.

• nico

Ik vind die tattoosuckersite ook niet echt goed geinformeerd die gaat alleen uit van de foto,s die op artiestenwebsites staan zo begreep ik ,Ik bezoek beroepsmatig zo,n 15 conventies per jaar en zelfs voor mij is het moeilijk om een oordeel te vellen over de kwaliteit van een tattoo ,en er staan diverse top artiesten op die 3 sterren kregen dat klopt echt niet ,En ik vind ook dat iedereen het zelf moet weten waar hij of zij een tattoo laat zetten over smaak valt niet te twisten ,En Liz veel plezier met de tattoo van schiffmacher hoe je er ook over denkt het blijft de tattoolegende van Nederland .

• Janneke

Die site met sterren is zeer onvolledig…………dus geen goede vergelijking mogelijk.

• intiemfantast

Wat die tattoosuckers betreft daar hoef ik geen uitleg te geven dat is niet mijn pakkie aan.

wat ik gewoon niet eerlijk vindt is dat iemand die zelf niet erg veel kan, een henk afzijkt terwijl henk niet deel neemt aan dit forum.

en om andere mensen er van te weerhouden om naar hem toe te gaan vindt ik al helemaal respectloos.

plusdat de persoon in kwestie blij was met haar afspraak, het geen haar goed recht was en is

waarom een ander zijn droom verpest moet worden begrijp ik niet? Als je zonodig klanten in je zaak wil moet je dit op een andere manier doen volgens mij. door bijvoorbeeld op conventies te gaan staan en of reclame maaken met je werk , maar kraak een ander niet af.en al helemaal niet als je maar net een lullig tattootje kan zetten.

• ***** Intiem *****

Hoe weet jij dan wat iemand kan en niet kan ????????????

Heb jij zoveel ervaring dan , kijk wij als ervaren mensen durven ook met onze namen te gooien hier.

Maar blijkbaar heb jij het lef hier niet voor en gaat vergelijken hahahaha.

Je moet niet alleen het vak leren maar blijkbaar nog veel meer……….??????????

• ***** Intiem *****

Die sterren pagina is helemaal niet compleet hahahaha er staan sites op van shops die niet meer bestaan en vele ook , maar hoe vergelijken ze het , laten ze bij elke shop een sulletje binnen gaan en die een tattoo zetten hahahaha.

Ben het eens met je Janneke , Hallo trouwens jonge dame….

M.v.g. Roelf……………………………